علائم و نشانه های نارسایی کلیه در مراحل مختلف
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های نارسایی کلیه در مراحل مختلفعلائم و نشانه های نارسایی کلیه در مراحل مختلف
هنگامی که نارسایی مزمن کلیه آمد، بیماران ممکن است علائم مختلف در مراحل مختلف ارائه شده است. بیشتر از علائم نارسایی کلیوی می تواند از طریق طب غربی مناسب درمان می شود، با این حال، صدمه به کلیه می تواند درمان شود، اگر شما فقط طب غربی است. بنابراین بیماران به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده را، ممکن است همچنان زندگی می کنند.
در مرحله اولیه نارسایی کلیوی، بیماران باید هر گونه علائم رنج می برند نیست، عملکرد غیر طبیعی کلیه تنها می تواند با بررسی های آزمایشگاهی تشخیص داده؛ در مراحل خفیف به نارسایی مزمن کلیوی تا متوسط، اگر سطح نیتروژن اوره در خون بالا بود و ممکن است برخی از علائم خفیف وجود دارد، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ممکن است نیاز به ادرار کردن چند بار در شب؛ پایان مرحله بیماری کلیوی، سموم در خون به افزایش است، که باعث می شود بیماران جسمی ضعیف، خستگی و انعطاف ناپذیر. با افزایش سموم، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه عضلات در حال حاضر و علائم عصبی، از جمله کشش عضلات، ضعف و اسپاسم عضله، طب سوزنی درد در اندام داشته باشند. در این مرحله، زمانی که فشار خون بالا ظاهر شد، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی اختلال در عملکرد مغز یا تشنج رنج می برند. علاوه بر این، بسیاری از سموم در بدن نیز می تواند بر سیستم گوارش باعث بی اشتهایی، موکوزیت از حفره دهان، تنگی نفس، تهوع، استفراغ، و علائم دیگر.
اگر شما می خواهید برای درمان نشانه های نارسایی کلیه باید سموم در بدن را حذف کنید، بیش از حد می تواند تکنیک های کمک به مقابله با آن وجود دارد. دیالیز می تواند کمک حذف سموم و آب اضافی از بدن، و اثر درمانی کامل و واضح است، برخی از علائم نارسایی کلیوی می تواند منتشر شود. اما دیالیز می تواند کاهش در عملکرد کلیه جلوگیری نمی کند. راه دیگری برای کلیه انجام کار خود را در حالت عادی از طریق کلیه ها آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می تواند به بیماران نارسایی کلیوی برای رسیدن به هدف کمک کند، در حالی که مدت زمان لازم، و آن را یکی از ویژگی های از داروهای گیاهی چینی است. هر چند که نسبتا آهسته، اما آنها را به اثر بارز درمان، داروهای گیاهی چینی برای کمک به بیماران صرفه جویی در کلیه.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: