A0: b0:  مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی تبدیل شده است یکی از تهدیدات به سلامت انسان و نفروپاتی دیابتی با سال ها بسیاری از diebetom جدی ایجاد می شود. و بیشتر و بیشتر مردم از این بیماری کلیوی رنج می برند. کارشناسان و پزشکان در حال مطالعه درمان های جدید برای نفروپاتی دیابتی و داروهای جدید. اما تنها درمان در بیمارستان است به اندازه کافی برای درمان و یا بهبود یافته نفروپاتی دیابتی نیست. در اینجا ما چیزی در مورد مراقبت روزانه از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می گویند.

1. کنترل شدید از سطح قند خون: نفروپاتی دیابتی ناشی از سال ها بسیاری از diebetom جدی است. بنابراین، در بیماران مبتلا به این بیماری قند خون اغلب بالا، که سیستم عصبی تاثیر می گذارد، چشم و کلیه ها. کنترل عمومی قند خون: تزریق انسولین برای شام، عبور به مواد مخدر قند خون، ورزش مناسب و مصرف مقدار مناسب از قند (لازم است برای محاسبه مصرف روزانه مورد نیاز شکر مطابق با سطح سلامت و قند خون).

2. کنترل فشار خون بالا: نفروپاتی دیابتی اغلب با فشار خون بالا در افراد مبتلا به این فشار خون اغلب بالا، که باعث آترواسکلروز گلومرولی همراه است. برای کنترل فشار خون بالا می تواند:

A. داروهای ضد فشار خون.

B. انجام ورزش منظم، یعنی بهتر به انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی، آهسته دویدن، تای چی، دوچرخه سواری و شنا و دیگر ورزش های هوازی.

V. رژیم غذایی مناسب و متعادل با مقدار کمی نمک (<6 گرم / D): مصرف مواد غذایی، پیشگیری از فشار خون بالا، به عنوان قارچ و کرفس. predotvraschanie غذا بیش از حد چرب، معمولا مقدار زیادی مواد غذایی از آب.

3. به شدت محدود مصرف پروتئین: مصرف غذاهای حاوی پروتئین با کیفیت بالا و مصرف کربوهیدرات لازم ویتامین

4. Izbezhenie عفونت های مختلف و صدمات: برای بهبود زخم در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی دشوار است.

این متن به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اختصاص داده است. این بیت از مراقبت روزانه برای درمان نفروپاتی دیابتی است. من امیدوارم که ما این بیماری را برای شما نوشته شده است.

اگر شما هر گونه سوال بیشتر برای ما، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است.





:: برچسب‌ها: مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815