بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است از هر دیالیز بهره مند
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است از هر دیالیز بهره مندبیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است از هر دیالیز بهره مند

"سلام، دکتر. من از نارسایی کلیه در سن 51 هستم، دکتر به من به دیالیز توصیه می کند. من می خواهم بدانم، آن را برای من لازم است؟ دیالیز تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است؟" اگر شما یک سوال، لطفا آنلاین ما بپرسید - یک دکتر، و ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

با این حال، اگر شما نمی خواهید برای دریافت دیالیز، برای اولین بار شما می توانید دیالیز در سایت محلی خود را به زندگی خود را از خطر دریافت خواهید کرد. و پس از آن شما می توانید یک روش سیستماتیک در به موقع، که می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از است.

شما می دانید، بیماران مختلف از نشانه های مختلف، به طوری که در هنگام انتخاب یک درمان بسته به کاربران. ما انواع درمان پزشکی میکرو چینی به منظور کاهش سطح کراتینین، البته، در همان زمان استفاده، صدمه به کلیه سلول های درونی نیز بازسازی می شود و از بین بردن قدرت در کلیه خود را می توان بهبود بخشید.

با توجه به بررسی ها، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از موثر ترین راه است که می تواند به شما کمک کند به دور از دیالیز اقامت برای بقیه عمر خود را است. در دکتر بیماری های کلیوی، ما می دانیم که بیماران کلیوی واقعا نیاز به یک از درد و رنج، هر دو جسمی و روانی، به ویژه بیش از 50 سال در حال حاضر و به یک زندگی بهتر است. و ما آماده هستیم، که به شما کمک بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، به طوری که شما می توانید با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بهره مندی از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: