درمان گیاهی بیماری مزمن کلیه - گون
نوشته شده توسط : rshaole

درمان گیاهی بیماری مزمن کلیه - گوندرمان گیاهی بیماری مزمن کلیه - گون

گون داروهای سنتی چینی گیاهی است. برخی مطالعات نشان که این دارو ممکن است نقش مهمی در به تاخیر انداختن توسعه بیماری مزمن کلیه را بازی کند.

طب گیاهی چینی دارای اثر حفاظتی در کلیه ها. آنها می توانند پروتئینوری و کاهش و بهبود دیس لیپیدمی. در همان زمان، آنها قادر به مهار التهاب در کلیه، و با مهار تولید بیش از حد سیستم ایمنی بدن TGF مناسب.

اثر در درمان CRF به نظر می رسد astrogalos عبارتند از:

به منظور کاهش پروتئینوری

در بیماری مزمن کلیه در اغلب موارد، آن را با پروتئینوری همراه باشند. پروتئینوری نه تنها یک آسیب قابل توجهی علامت به کلیه ها، بلکه به عنوان یک کمک به آسیب شناسی از آسیب کلیوی است. گون می تواند پروتئینوری با مهار التهاب کلیه را کاهش دهد.

کاهش دیس لیپیدمی

اختلالات چربی می توانید CKD صدمه به کلیه ها را بهبود بخشد. گون نه تنها می تواند بهبود ادم و پروتئینوری زیر، اما همچنین می تواند سطح کلسترول تام، تری گلیسیرید، لیپوپروتئین با چگالی کم و لیپوپروتئین با چگالی بسیار کم را کاهش دهد.

تنظیم سیستم ایمنی بدن

گون تواند سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه اثر مثبت را تنظیم کند. این نیرو فعالیت سلول های کشنده طبیعی است و باعث کاهش تولید سیتوکین دیگر مانند IL-1، IL-6 و IL8

اثر حفاظتی از آسیب کلیوی

گون کند اثرات کاهش پیشرفت فیبروز بینابینی کلیه. بنابراین، آن را می توانید پیشرفت بیماری مزمن کلیه به تاخیر بیاندازد.

اثر دیورتیک

دیورتیک می تواند در درمان افزایش حجم خون موثر است، اما قادر به جلوگیری از پیامدهای منفی بی شماری بود. گون به طور موثر بهبود احتباس سدیم و آب. این برای بهبود عملکرد قلب و کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است.

برخی از گیاهان می تواند برای سلامتی خطرناک اگر آنها در یک مقدار مشخصی از استفاده نیست. بنابراین، در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید از دارو بدون مجوز یک دکتر تصادفی را ندارد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: CKD,درمان گیاهی,گون ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: