چه علائم بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چه علائم بیماری مزمن کلیهچه علائم بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیوی - آسیب کلیوی یا کاهش عملکرد خود را به مدت 3 ماه یا بیشتر. بیماری مزمن کلیه است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود. عادی، کلیه های سالم از خون مواد زائد و آب اضافی، که در فرم از ادرار دفع میگردد را حذف کنید. کلیه ها همچنین در کنترل فشار خون و تشکیل سلول های قرمز خون (گلبولهای قرمز) درگیر است. در بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، به طوری که آنها می توانید سموم را از خون به عنوان کلیه های سالم را حذف کنید. این بیماری به پنج مرحله، که در تاکتیک های بیمار و خطر ابتلا به نارسایی کلیوی end-stage و عوارض قلبی و عروقی است است.

همه ما می دانیم که بیماری مزمن کلیه است آسان برای درمان نیست، بدون درمان به موقع، این بیماری اغلب به دوره گذشته منجر می شود.

در مرحله اول، اغلب احساس خستگی، خستگی، سرگیجه، سردرد، و از آنجا که این علائم شایع تر است، اغلب نادیده گرفته، بسیاری نمی دانند که این علائم علائم اولیه بیماری مزمن کلیه.

دوم، چهره رنگ پریده یا زرد. نتایج کم خونی در بهبود چهره، و در نتیجه قابل توجه باشد "کنتراست" برای یک زمان کوتاه است، آن تمایل به نادیده گرفته می شود.

سوم، تورم مزمن یا ادم مشخصه بیماری های کلیوی، ادم است، و می تواند بیماری مزمن کلیه را توضیح نمی دهد، اما اگر آن را همچنان است، به احتمال زیاد در مراحل اولیه ی ارومیه توسعه یافته اند.

چهارم، فشار خون بالا. از آنجا که عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، بدن خواهد بود که ظاهر آب و سدیم همچنین در این زمان کلیه ها دفع مواد افزایش فشار خون. بنابراین، در آغاز از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه درجات مختلفی از فشار خون بالا.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: