چگونه برای درمان کم خونی در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کم خونی در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیهچگونه برای درمان کم خونی در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه

در اغلب موارد، کم خونی نمی خواهد تا از توسعه بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم رخ می دهد، و در برخی موارد کم خونی اوایل رخ می دهد، مردم حتی نمی تواند بیماری خود را. چرا کم خونی و بیماری مزمن کلیه یک ارتباط نزدیک؟ آیا درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کم خونی مزمن کلیه وجود دارد؟ موارد زیر به تفصیل به شرح خواهد شد.

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه آسان به کم خونی است؟

کلیه های ما نه تنها می توانید فیلتر زباله و مایع اضافی و سموم همچنین می توانید هورمونهای خاص مانند اریتروپویتین برجسته، آن است که استفاده شود برای تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون. با این حال، تعدادی از سلول های قرمز خون می شود کاهش می یابد که بخش بزرگی از عملکرد کلیه آسیب دیده است، برخی از سلول های قرمز خون در نشت خون. به عنوان یک نتیجه، وقتی که کم خونی رخ می دهد، بدن خواهد بود به طور جدی در سلول های قرمز خون وجود ندارد.

دیالیز می تواند کم خونی را درمان کنیم؟

متاسفانه، پاسخ منفی است. دیالیز است که معمولا برای افراد مبتلا به بیماری مرحله انتهایی کلیه استفاده می شود، اما آن را تنها ممکن است جایگزین بخشی از عملکرد فیلتر از کلیه بیمار، عملکرد ترشح می توانید جایگزین نیست، بنابراین دیالیز می تواند آنها را برای درمان کم خونی کمک می کند. برای درمان کم خونی، برخی از پزشکان ممکن است دارو برای کمک به تحریک تولید سلول های قرمز خون تجویز می کنند. در همان زمان، این بیماران نیز باید اضافه شود آهن، آن را به یک گلبول های قرمز ماده مهم است. برخی از محصولات، مانند خرما، زردآلو، پرتقال، زالزالک، گوجه فرنگی، کدو تنبل، سالاد تلخ، قارچ سیاه و سفید، و غیره، می توانید علاوه بر این از آهن را افزایش دهد.

هنوز هم راه های دیگری برای کمک به بیماران کم خونی که بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟

روش های دیگری مانند گیاهان می تواند کمک به وجود دارد. چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کم خونی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: