چگونه برای درمان بی خوابی به علت نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بی خوابی به علت نارسایی کلیویچگونه برای درمان بی خوابی به علت نارسایی کلیوی

با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علائم بیشتر رنج می برند. شایع ترین بی خوابی است. کاهش در کیفیت خواب نه تنها بقیه بیمار تاثیر می گذارد.

آن را به زندگی و کار بیماران تاثیر می گذارد، مهمتر از آن، در صورتی که بیمار علائم بی خوابی است، پس از آن دشوار خواهد بود برای نظارت بر بیماری کلیه است. به علت درد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می خواهید به دانستن علل و گزینههای درمان برای بی خوابی است.

علل بی خوابی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه:

کاهش عملکرد کلیه ممکن است در افزایش سوخت و ساز بدن منجر زباله، این سموم باعث آسیب به سیستم عصبی، بیمار احساس سرگیجه، سردرد، بی خوابی، و علائم دیگر. علاوه بر این، بیماران از بیماری و درد خود را از ترس، اغلب مربوط، آن را نیز علت بیماران بی خوابی است.

درمان بی خوابی به علت نارسایی کلیوی:

نخست، بیماران باید به یک راه خوب زندگی، یک جنبش، مانند پیاده روی، تای چی و یوگا و دیگر جنبش های ملایم پایبند، این مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، ترافیک کمک خواهد کرد برای تنظیم خلق و خوی، منجر به خواب. بیماران همچنین نیاز به حفظ خلق و خوی خوب، استراحت ذهن خود را. یک رژیم غذایی آسان وجود دارد، زیرا مواد غذایی تند باعث تحریک غدد درون ریز بد، که همچنین بر خواب.

اما اگر ما می خواهیم برای درمان بی خوابی در اصل، برای پیدا کردن راه برای بازگرداندن عملکرد کلیه، بهبود کیفیت زندگی است. پس بهترین راه به طب میکرو چینی Osmotherapy بیمارستان ما این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، بازسازی کاهش عملکرد کلیه، به منظور بهبود توسعه ساختار اصلی کلیه است. تنها باعث بهبود عملکرد کلیه، بیمار می تواند خواب خوب است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: