سه تجلی از علائم اولیه نفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

سه تجلی از علائم اولیه نفریت مزمنسه تجلی از علائم اولیه نفریت مزمن

نفریت مزمن، همچنین گلومرولونفریت مزمن، التهاب کلیه نامیده می شود. بر خلاف دیگر التهاب نفریت، بیماری خود ایمنی نفریت است. نفریت مزمن پاسخ ایمنی و التهابی در بدن است که به شکل های مختلف آنتی بادی ترکیبی از کمپلکسهای ایمنی مختلف در بخش های مختلف از کلیه هموطنان باعث آسیب کلیوی.

ظهور نفریت مزمن است که اغلب توسط تعدادی از علائم، در این مقاله ما سه تظاهرات نفریت مزمن در اوایل معرفی، به امید کمک به بیماران تشخیص به موقع از وضعیت خود، جلوگیری از درمان تاخیر همراه است.

یکی از علائم اولیه نفریت مزمن:

تورم پلک

تورم پلک یکی از اولین علائم بیماران نفریت مزمن است، عمدتا به دلیل آسیب به عملکرد کلیه و مقررات دفع آب آسیب دیده بود، و در نتیجه بدن از آب و سدیم افزایش یافته، تورم رخ می دهد. عمومی تورم برای اولین بار در بافت شل از بدن ظاهر شد، بنابراین، نشانه ای از تورم پلک شایع ترین است. از ویژگی های اصلی ادم پلک در صبح است که بارز ترین، پس از جنبش، تورم بین می رود.

دوم، یکی از اولین علائم نفریت مزمن: هماچوری

هماچوری علائم شایع نفریت مزمن است، آن را به دو نوع از هماچوری، هماچوری آشکار و هماچوری میکروسکوپی تقسیم شده است. میکروهماچوری است که معمولا در سلول های قرمز خون در زیر میکروسکوپ، بیش از 3؛ هماچوری آشکار است که با چشم غیر مسلح دیده هماچوری، بیماران نفریت مزمن باید آزمایش ادرار منظم، در مورد مراقبت از وضعیت خود.

3. افزایش فوم ادرار

برخی از بیماران ممکن افزایش نفریت فوم ادرار مزمن، حباب این فومهای اساسا کوچکتر و حباب نیست که برای مدت زمان طولانی پیدا کنید. این نشان می دهد که پروتئین در ادرار، اگر علایم فوم ادرار برای مدت زمان طولانی در حال حاضر، بیماران باید بلافاصله به بیمارستان برای مشاهده.

این سه علامت اصلی اولیه نفریت مزمن، اگر بیماران دارای این علائم، باید درمان به موقع را، درمان زودهنگام می تواند جلوگیری از بدتر شدن بیماری نفریت مزمن، برای جلوگیری از وقوع نارسایی کلیوی و اورمی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید،

و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: