هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بیمار به 4.7 افزایش می دهد، چگونه باید انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : rshaole

هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بیمار به 4.7 افزایش می دهد، چگونه باید انجام دهیمهنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بیمار به 4.7 افزایش می دهد، چگونه باید انجام دهیم؟

هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بیمار به 4.7 افزایش می دهد، چگونه باید انجام دهیم؟ مهمتر از همه، به درمان زود هنگام. به منظور جلوگیری از وخامت بیشتر از وضعیت و سطح بالای کراتینین. زیر پیشنهاد ما برای شما مرجع است.

کراتینین 4.7 بیماری کلیه پلی کیستیک، این چیزی است که شما چیست؟

عنوان شناخته شده است، سطح کراتینین ممکن است نشان می دهد که نشان دهنده عملکرد کلیه خوب است یا بد. کراتینین سرم نرمال 0.5-1.2 است که افزایش سطح کراتینین، در حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار گرفت.

بنابراین، هنگامی که کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به 4.7 افزایش یافته است، عملکرد کلیوی قبلا به طور جدی آسیب دیده است. به طور کلی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در این مورد، دولت این بیماری یک بیماری 3 مرحله کلیوی بوده است.

علت کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 4.7

ما در بر داشت که دلیل اصلی از کراتینین بالا یک آسیب جدی کلیوی است. چرا کلیه ها آسیب دیده اند. در واقع، اساسی ترین دلیل افزایش در کیست است. کیست های بزرگ می تواند به بافت های اطراف، که منجر به کاهش در عملکرد کلیه را مهار کند.

چگونه برای درمان علل ریشه ای کراتینین 4.7 بیماری کلیه پلی کیستیک؟

به منظور اساسا حل این مشکل از کلیه ها، بیماران باید درمان به موقع و موثر به مهار رشد کیست های کلیوی، و برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، کاهش اندازه کیست، آسیب دیده را ترمیم سلول ها و بافت از کلیه ها، در نتیجه به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه به دنبال.

تنها در این مورد، به عنوان نشانه ای از سطح کراتینین بالا به طور طبیعی ناپدید می شوند، بیماران می توانند زندگی عادی لذت ببرید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: