بیماری کلیه پلی کیستیک چه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک چهبیماری کلیه پلی کیستیک چه

درباره پلی کیستیک دو اشکال عمده از بیماری کلیه پلی کیستیک، که با توجه به نوع ارث متفاوت وجود دارد: بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک، از ویژگی های دوران کودکی است. و اتوزومال غالب بیماری کلیه پلی کیستیک، معمولا شروع به خود را آشکار در دوره جوان افزایش یافته است، به عنوان بیماری در هر سنی. مقدمه زیر از همه از بیماری کلیه پلی کیستیک.

در پاسخ به سوال ''، بیماری کلیه پلی کیستیک است کوچک و بزرگ برای کیست در کلیه تحت پوشش «بیماری کلیه پلی کیستیک است، این کیست ها را افزایش می دهد با سن و رشد، که فشار بر روی کلیه ها قرار داده است، به طوری که ساختار آسیب کلیوی، کاهش تعداد واحد کلیه تولید ادرار، آسیب به کلیه ها پس از یک فرد می تواند یک زندگی عادی را حفظ نمی کند، آن را به اورمی.

علائم اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک داشتن درد کمر. هرگز هماچوری و یا سایر علائم پیلونفریت. این است که اغلب بیماران نادیده گرفته، درمان گرفتن نیست.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک کلاس از بیماری ارثی کلیه است، بروز و توسعه قوانین خاص است. اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک دنبال قانون، زن و مرد به بروز مساوی هستند. پدر، مادر یکی از بیمار، کودکان 50٪ و بروز کیستیک ژن، مانند پدر و مادر بیمار، کودکان، بروز کرده است 75 درصد افزایش یافته است، و نه از زنان مبتلا بود کیست ژن، مانند بیماری کلیه پلی کیستیک و ازدواج همجنس حمل می کند، خود را کودکان نمی بیمار، وجود دارد وابسته به نیاکان خواهد بود. ارث پدر و مادر واقعی، جهش و بیماری های نادر است.

هر چه زودتر، بهتر است درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بهترین زمان، با استفاده از یک روش موثر زمانی که هیچ باعث آسیب کلیه وجود دارد. حذف زودهنگام از کیست یا کیست توسعه تحت کنترل، شما به طور کامل می توانید جلوگیری از نارسایی کلیه یا اورمی رخ داده است.

پیدا بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماران نیاز به درمان به موقع در اوایل زندگی روزانه خود را برای جلوگیری از سرماخوردگی، کنترل رژیم غذایی، پیشگیری از آسیب دیدگی، کنترل فشار خون، ایجاد نقطه در بالا بسیار مهم است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,عوارض ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: