A0:  اگر سطح کراتینین 400، این بد است
نوشته شده توسط : rshaole

اگر سطح کراتینین 400، این بد استاگر سطح کراتینین 400، این بد است

در واقع، در درمانگاه، کراتینین 400، بیمار در حال حاضر در این بیماری سه مرحله کلیوی، اگر به سرعت درمان، همچنین می توانید کنترل می شود به طوری که آن را بسیار بد نیست. به طوری که می تواند سطح کراتینین دانید؟ آیا راهی برای کاهش سطح بالای کراتینین وجود دارد؟

چه چیزی ما را از سطح کراتینین می دانید؟

تحت شرایط عادی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت بیش از حد، تنها زمانی که عملکرد کلیه است که توسط بیش از 50٪ کاهش می یابد. سطح کراتینین بالا خواهد بود. بنابراین، سطوح بالای کراتینین نشان داد که کلیه ها به حدی آسیب دیده است.

آیا راهی برای کاهش سطح بالای کراتینین وجود دارد؟

از بالا ما می دانیم که سطح بالای کراتینین، به دلیل بیماری های کلیوی، بنابراین اگر ما می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین، ما باید کلیه های آسیب دیده بازگرداند. در درمان بیماری های کلیوی، درمان محبوب ترین هفت درمان طب چینی، آنها همکاری متقابل، آنها می توانند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، به منظور بهبود عملکرد کلیه. چرا که هر فرد دارای شرایط مختلف، به طوری که در این فرایند، دکتر را به ترتیب روش های مختلف بسته به شرایط بیمار است. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، علاوه بر درمان به موقع، رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم همچنین می توانید برای کاهش سطوح بالای کراتینین کمک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815