کراتینین 7.1 بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید آن را کنترل کنید؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 7.1 بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید آن را کنترل کنیدکراتینین 7.1 بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید آن را کنترل کنید؟

به عنوان یک قاعده، پس از سطح کراتینین بیمار می رسد 7.1 پزشکان توصیه دیالیز، پس از آن می تواند سطح کراتینین به سطح پایین تر را کاهش دهد. با این وجود، دیالیز کلیه را درمان جایگزین است، آن را می توانید پیشرفت بیماری کلیه جلوگیری نمی کند، به طوری که زمانی که بیمار متوقف می شود سطح کراتینین دیالیز افزایش خواهد یافت.

آیا ممکن است برای کنترل سطح کراتینین 7.1 بیماری کلیه پلی کیستیک؟

خوشبختانه، مردم دریافته اند که برخی از درمان بر اساس طب سنتی چینی برای کمک به کنترل توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک. با این پروسه، سطوح بالای کراتینین می توان کاهش می یابد. مهمتر از آن، وضعیت بیماران بیماری کلیوی می تواند بررسی شود، به طوری که آنها می توانید با کیفیت خوب زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از معروف ترین درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است، می تواند کیست را کاهش دهد و مانع از رشد کیست.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

مواد فعال از درمان ممکن است عروق خونی بهبود و کاهش کپسول و کیست دیوار، در نتیجه: افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول، مهار ترشح کپسول همراه است. تعداد زیادی از عملکرد بالینی ثابت کرد که میکرو چینی پزشکی مواد فعال تواند به طور موثر بیماری کلیه پلی کیستیک، یک اثر درمانی سریع و طولانی مدت درمان می شود.

در کوتاه مدت، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کیست های بزرگ خواهد کوچک، سطح کراتینین بالا قابل توجهی می تواند کاهش است، بنابراین بیماران به خوبی می تواند زندگی می کنند. اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: