A0:  نفروپاتی دیابتی: کنترل عملکرد کلیه را کاهش
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی: کنترل عملکرد کلیه را کاهشنفروپاتی دیابتی: کنترل عملکرد کلیه را کاهش

نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه دیابت است. در تمام مراحل، نظارت بر کاهش عملکرد کلیوی ممکن است کمک به بیماران برای جلوگیری از توسعه نارسایی کلیوی است.

در مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی، یک بیماری است که می تواند به طور کامل بازسازی. در روزهای اولیه این بیماری، ساختار کلیه تغییر نکرده است. اگر ادرار و کلیه های فوق العاده تصفیه آلبومین در مقابل، به طور کامل توسعه این بیماری را متوقف کند. بنابراین، به منظور رسیدن به تشخیص زودهنگام و درمان، به بیماران دیابتی باید عملکرد کلیه را دوره بررسی می کند تا ببینید که آیا آنها صدمه به کلیه ها، به خصوص در افراد مبتلا به دیابت برای بیش از 5 سال سابقه. درمان زودرس به طور کامل می تواند به جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه است.

با این حال، اگر به طور موثر به نفروپاتی دیابتی کنترل شده نیست، آن را به مرحله بعدی پیشرفت. با توسعه مرحله دوم نفروپاتی دیابتی، ساختار گلومرولی کلیه تغییر کرد. در این مرحله، این بیماری را نمی توان به طور کامل درمان می شود.

برای به تعویق انداختن کاهش عملکرد کلیوی، درمان باید قادر به کاهش علائم و برای بازگرداندن ساختار آسیب دیده از کلیه ها و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. و به همین ترتیب درمان توانید به طور کامل جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه، و سپس به تدریج به بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک روش جایگزین درمان نفروپاتی دیابتی است.

میکرو چینی Osmotherapy دارو در طب سنتی چینی است، آن است که بهترین کارشناسان از چین ایجاد کرده اند. تا به حال، آن را پذیرفته شده است، کمک می کند تا بسیاری از آن بیماران با بیماری کلیوی از سراسر جهان به منظور بهبود کیفیت زندگی، و حتی خلاص شدن از شر دیالیز. این یک درمان طبیعی و خارجی است. هدف او برای درمان نفروپاتی دیابتی و برای به تعویق انداختن کاهش در عملکرد کلیه با استفاده از روش های زیر است. این می تواند قند خون را تنظیم، کاهش بار گلومرول کلیوی. بنابراین، آن را می توانید کاهش عملکرد کلیوی کند.

تاخیر خون شاهرگ و کلیه از طریق مهار التهاب، میکرو Osmotherapy پزشکی چینی دارویی می تواند علائم نفروپاتی دیابتی فشار خون بالا، پروتئینوری، و غیره کنترل کنترل این عوامل خطر ممکن است به کاهش قابل توجهی کاهش عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، ماده فعال می تواند به بافت کلیه آسیب دیده و ترمیم سلول های تحریک، باعث بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که به نفروپاتی دیابتی به خوبی کنترل شده، بیمار را به توسعه به نارسایی کلیوی اجتناب کنند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815