من با نارسایی کلیه دیالیز نیاز یا پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

من با نارسایی کلیه دیالیز نیاز یا پیوند کلیهمن با نارسایی کلیه دیالیز نیاز یا پیوند کلیه

هنگامی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، بیشتر توجه شده است یک مشکل جدی برای آنها، برای مثال، من نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه و یا من کاندید مناسبی برای پیوند کلیه؟

چگونه من می دانم من نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه است؟

برخی از علائم برای کمک به پزشکان تعیین اینکه آیا یا نه این روش. علائم ممکن است شامل خستگی، خارش، و از دست دادن اشتها. شما می توانید دکتر خود را هنگامی که شما احساس بد بگوید، و شما را از پزشکی است. علاوه بر علائم، آزمایش های گسترده، از جمله تست های روتین، مانند خون، ادرار، و امتحانات خاص، مانند یک تست از نارسایی کلیوی، سم آزمون در خون کمک می کند تا پزشک برای تعیین اینکه آیا به دیالیز یا پیوند.

من کاندید مناسبی برای پیوند کلیه بود؟

اگر شما دیابت، نارسایی کلیه ایجاد می شود بیماری خود ایمنی دائم و یا فشار خون بالا و مرحله بیماری مزمن کلیوی، شما ممکن است یک نامزد برای پیوند کلیه.

مطمئن شوید که شما کاندید مناسبی برای یک عامل یا نه:

- سن. سن در حال آمدن است به پیوند کلیه. با این حال، بیماران صنعت سن 6 ماه تا 70 سال بزرگسالان است.

- سلامت کلی شما.

برخی از افراد نمی تواند به عنوان یک نامزد، از جمله سرطان متاستاتیک، اعتیاد به الکل، عفونت فعال، سوء مصرف مواد فعال و یا مشکل جدی پزشکی بودند.

بهترین راه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری به اورمی. درمان ما از طب چینی می تواند بیماری را به تاخیر بیاندازد. این می تواند به رگ های خونی گسترش، ترویج گردش خون، بهبود آسیب کلیه و محافظت از کلیه باقی مانده.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815