چگونه برای درمان بیماران کراتینین 500 بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماران کراتینین 500 بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای درمان بیماران کراتینین 500 بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان بیماران کراتینین 500 بیماری کلیه پلی کیستیک؟ تحت شرایط عادی، سطح کراتینین می تواند وسیعی ثابت است. چون، کراتینین را می توان با کلیه های ما فیلتر شده است.

هنگامی که عملکرد کلیوی کاهش یافته است، مقدار زیادی از کراتینین و زباله های دیگر در خون تجمع می یابد. زمانی که سطح کراتینین شروع به افزایش، این بدان معنی است که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست رفته است. در نتیجه برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان کراتینین 500 درمان می شود؟

بیماری های کلیوی نیاز به درک برخی از حس مشترک:

محدوده طبیعی کراتینین، سن و جنس. سطح طبیعی کراتینین در سن 4-20 سال، مردان 0.2-1.2 mg / dl بود، 20-69 سال، 0.7-1.5 mg / dl بود، و بیش از 70 سال 0.7-1.7 میلی گرم / دسی لیتر است. زنان با سطح طبیعی کراتینین سن از 4 - 20 سال 0.2-1.2 میلی گرم / دسی لیتر، 20 - 69 سال 0.6-1.4 mg / dl و بالاتر از 70 سال از 0.6-1.5 میلی گرم / دسی لیتر.

در ایالات متحده، تمایل به نشان دادن میلی گرم کراتینین / dL بود و در کانادا و اروپا نشان می دهد میلی مول / L، می توان آنها استفاده می شود. کراتینین 1 میلی گرم / L کراتینین 88.4 مول / L. است کراتینین 500، به این معنی است که دولت از این بیماری بوده است به بیماری کلیوی مرحله 4، به عبارت دیگر، بیش از 50 درصد از نارسایی کلیه و عملکرد کلیه از دست رفته است.

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست در کلیه بیشتر و بیشتر خواهد بود، و همچنان رشد خواهند کرد، به طوری که در اطراف کلیه تحت ستم، کلیه را هیپوکسی و ایسکمی، از آن خواهد شد نارسایی شدید کلیوی بیشتر بود. سپس آن را به یک سری از علائم مانند هماچوری، پروتئینوری، فشار خون بالا، درد پشت، و دیگران است.

همانطور که برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید کراتینین تنها از طریق دارو کاهش می یابد، شما همچنین نیاز به یک رژیم غذایی سالم و دیالیز، همچنین باید به علل ریشه ای سطح کراتینین بالا آدرس، این افزایش در کیست.

بنابراین، بیماران کراتینین 500 بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز به پیدا کردن یک درمان است که کمک می کند تا آنها را کاهش دهد کیست، بهبود عملکرد کلیه. مانند بیمارستان ما Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: