علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک شما چیست
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک شما چیستعلائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک شما چیست

معمولا، بیمار است بیماری کلیه پلی کیستیک هر گونه علائم آشکار بیماری کلیه پلی کیستیک ندارد تا زمانی که حدود 30 سال سن دارند. علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک رخ خواهد داد، بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار به اندازه کافی به آن توجه کنند. نخست، ما چه علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک را ببینید؟

1. احساس درد در کلیه علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، درد پشت یا درد مبهم، گاهی اوقات درد شدید ظاهر خواهد شد. ممکن است پس از فعالیت بدنی بدتر، اما به دروغ روی بستر را می توان کاهش داد. خونریزی یا عفونت سنگ کلیه ممکن است باعث درد.

2. ادم کلیوی یکی دیگر از علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. در مرحله نهایی از کلیه پلی کیستیک، هر دو کلیه ممکن است معده پر، کلیه یک مقدار زیادی از کیست که شکل نامنظم از کلیه ها.

3. بسیاری از بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است هماچوری دارند،

پارگی و پارگی دیواره رگ های خونی می تواند کیست هماچوری شود. معمولا با پروتئینوری، هماچوری، به طور کلی همراه، میزان پروتئینوری بیش از 1.0 گرم / روز است.

4، بیماران میانسال مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، در حدود نیمی از آنها کبد پلی کیستیک

5. بیماری بیماری کلیه پلی کیستیک در نهایت توسعه خواهد نارسایی کلیه، برخی از موارد خاص، بیماران جوان مبتلا به نارسایی کلیوی دارند، در شرایط عادی، در سن 40 سال قبل از صدمه به کلیه ها جدی نیست، زمانی که 70 سال، در حدود نیمی از عملکرد کلیه ممکن است توان ذخیره و تبدیل به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به کوتاه شدن فرایند بسیار.

علائم دارید؟ برخی از علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک، طب غربی می تواند درمان شود، اما بیماران باید آگاه باشند که افزایش در کیست باعث این علائم می شود، بنابراین باید به اندازه کیست را کاهش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: