طب چینی می تواند به بیماران کمک به از شر دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی می تواند به بیماران کمک به از شر دیالیزطب چینی می تواند به بیماران کمک به از شر دیالیز

به صداقت، بیماران دیالیزی می توانید از شر دیالیز، اما به برخی از زمان. دلیل این است که اگر بیمار فورا به دیالیز و یا دیالیز توقف سریع، خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، و می توان آن را یک تهدید برای زندگی خود را.

چرا بیماران دیالیزی نیاز به؟

کلیه ارگان مهم از انسان است به عنوان خون از طریق کلیه ها عبور می کند، از آن خواهد اکسیژن و مواد مغذی را فراهم کند و حذف مواد زائد و سموم از بدن است.

با این وجود، بسیاری از شرایط و بیماری می تواند به جریان خون ضعیف به کلیه منجر شود. واحد کلیه با زخم، و در نهایت مرگ پوشیده شده است. این کار به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، که منجر به آتروفی کلیه شود. در همان زمان، آتروفی کلیه نمی تواند به طور کامل موثر است. زباله سطح بالا را به خون را از طریق سیستم گردش خون جریان، علت بسیاری از عوارض و ناراحتی. در این زمان، بیمار به دیالیز به جای عملکرد کلیه و حفظ زندگی است.

طب چینی می تواند به بیماران کمک به خلاص شدن از شر دیالیز نارسایی کلیه؟

طب چینی به عنوان دارو میکرو چینی Osmotherapy نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

زمانی که کلیه را بهبود می یابند، و ممکن است به درستی کار نمی، بیمار می تواند دیالیز جلوگیری از، البته، این نیاز به یک فرایند است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: طب چینی,دیالیز,مطلع از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815