دانش نارسایی کلیه و درمان
نوشته شده توسط : rshaole

دانش نارسایی کلیه و درماندانش نارسایی کلیه و درمان

نارسایی کلیه یک بیماری جدی است و بر کلیه ها. هنگامی که یک شخص از این وضعیت رنج می برد، کلیه خود را به درستی کار نمی یا کار نمی کند. نارسایی کلیه ممکن است به علت یک بیماری پیشرونده. این بیماری غیر قابل برگشت است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر اینترنتی ما.

کلیه در شکم، درست در بالای حوضه در هر دو طرف بدنه اصلی است. زمانی که کلیه ها کار می کند، کلیه ها می تواند جدا و فیلتر کردن آب و فاضلاب محصولات بیش از حد از خون است. کلیه مسئول تشکیل ادرار، استفاده شده است که برای خلاص شدن از شر سموم است. کلیهها همچنین یک تعادل سالم مایعات و الکترولیت، یا نمک از ترکیب در داخل بدن را حفظ کند.

دو نوع از نارسایی کلیه وجود دارد: حاد و مزمن. شروع ناگهانی نارسایی حاد کلیه است که معمولا توسط عوامل ریشه، مانند کم آبی بدن، عفونت، آسیب شدید کلیوی یا مسکن بدون نسخه، استفاده طولانی مدت به عنوان تیلنول (استامینوفن) یا ایبوپروفن (ایبوپروفن) ایجاد می شود. نارسایی حاد می تواند برگشت پذیر، هیچ آسیب طولانی مدت وجود دارد.

نارسایی کلیوی مزمن ناشی از بیماری مزمن کلیه. این غیر قابل برگشت است. بیماران به بیماری مزمن کلیه، اگر به درستی درمان نشود، توجه به رژیم غذایی، به زودی به نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود. بنابراین، توسعه کنترل بیماری بسیار مهم است.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به بیماران کمک به کاهش سطوح بالای کراتینین. ویژگی های اصلی آن یک برنامه کاربردی خارجی از طب چینی است، TCM (طب سنتی چینی) درمان ابتکاری.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه,دانش نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: