دیالیز می تواند هر کسی کمک به بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز می تواند هر کسی کمک به بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیهدیالیز می تواند هر کسی کمک به بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه

دیالیز می تواند هر کسی کمک به بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه خود را؟ همانطور که می دانید، دیالیز، از این روش برای نجات بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که می تواند خروجی انباشته سموم و مایعات از بدن است. با این حال، می توانید به نارسایی کلیوی را درمان نیست، و می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

چرا کاهش ادرار پس از یک دوره دیالیز؟

بیشتر بیماران دیالیز، بیماران با چنین مشکلاتی روبرو شدند، احساس بسیار اشتباه گرفته شود. به فرانک، این یک وضعیت طبیعی است. شما می دانید، دیالیز می تواند بخشی از کلیه جایگزین، کلیه به تدریج کار را متوقف کند. به عنوان یک نتیجه، کلیه های شما را کاهش می دهد حجم ادرار خود را نیز کاهش یافته است.

یک فرصت به از شر دیالیز وجود دارد؟

به صداقت، برای بیمارانی که تحت دیالیز برای یک مدت طولانی، اگر آنها را درمان مناسب می تواند یک فرصت برای خلاص شدن از دیالیز داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های گیاهی طب سنتی چین، می تواند کمک بیمار به نارسایی کلیه تحت دیالیز خلاص شدن از شر و بهبود عملکرد کلیه. با کمک درمان، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند. در صورتی که بیمار اندازه کافی خوش شانس است، آنها این درمان در بیماری کلیوی مرحله فعلی و جو در زمان، آنها می توانند شانس است که شما می توانید دیالیز اجتناب کنند، حتی مانند یک فرد عادی زندگی است.

با این درمان، عملکرد کلیه خود را قطعا بهبود خواهد یافت پس از آن، شما می توانید به تدریج از شر دیالیز. اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,عملکرد کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: