چه درمانی برای نارسایی کلیه مفید است
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمانی برای نارسایی کلیه مفید استچه درمانی برای نارسایی کلیه مفید است

نارسایی کلیه، همچنین به مرحله نهایی بیماری مزمن کلیوی نامیده می شود. نارسایی کلیوی - یک بیماری پاتولوژیک است که در آن تا حدی یا کاملا توانایی کلیه برای تشکیل و (یا) ادرار را از دست داده، و به عنوان یک نتیجه، توسعه جدی آب نمک، اسید و باز و هموستاز اسمزی از ارگانیسم که باعث آسیب ثانویه به تمام سیستم ارگانیسم. برخی از گیاهان چینی وجود دارد و چای برای نارسایی کلیه مفید است. در اینجا معرفی مختصری است.

1. درمان نارسایی کلیه گیاهان

بابونه، گشنیز، قاصدک، گزنه به طور گسترده ای در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود. آنها یا به عنوان دیورتیک ها و آنتی اکسیدان ها استفاده می شود. شما می توانید گزارش آزمون خود را برای ما ارسال، به طوری که ما می تواند به شما کمک کند.

2. چه دارو برای نارسایی کلیه مفید است؟

حتی اگر گیاهان بالا برای کلیه ها، آنها می توانند مشکل اساسی را حل کند. به همین دلیل است مواد مخدر در اینجا ذکر شده است. با این حال، من می خواهم بگویم چیزی در مورد طب سنتی چینی (TCM) برای نارسایی کلیوی است. در بیمارستان ما، نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، ما باید یک درمان جامع از جمله داروهای خوراکی و خارجی. پزشکی Maikang، حمام درمانی، حمام پا، میکرو چینی پزشکی استفاده می شود. نگاهی به Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان مثال. آن را با گسترش عروق خونی، کاهش التهاب و اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی را تصفیه خون است. بنابراین، افزایش گردش خون، و کلیه ها می تواند خون کافی و اکسیژن را به بافت های آسیب دیده را بازسازی کلیه دریافت خواهید کرد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: