به همین دلیل بهترین درمان دیالیز نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : rshaole

به همین دلیل بهترین درمان دیالیز نارسایی کلیه استبه همین دلیل بهترین درمان دیالیز نارسایی کلیه است

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟ مشخص شده است که دیالیز می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر، تسکین علایم نارسایی کلیه است. اما با توجه به تحقیقات، دیالیز برای درمان نارسایی کلیه، اما نه بهترین درمان است،

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟

وجود دارد سه نوع سلول کلیوی در بدن داخلی خود را سلول های نکروتیک، سلول های مجروح و سلول های سالم هیچ نظری به سلول های نکروتیک، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم در نتیجه برای درمان شما. شما نیاز به روشن شدن همه از سموم و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد، در گذشته، شما می توانید زمان برای خلاص شدن از شر دیالیز یا دیالیز را گسترش دهد. در حالی که آن را به عنوان جایگزینی کلیه دیالیز، ممکن است برخی از سموم ماکرومولکولی (مانند کراتینین و غیره اوره) روشن است، اما هنوز هم به طور متوسط ​​مولکولهای و سموم (CycC، HYT، IL-6 و غیره .)، آنها هنوز هم عملکرد کلیه ها آسیب برساند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران با دیالیز طولانی رنج می برند. کلیه خود را با گذشت هر روز کوچک خواهد شد، حتی یک عملکرد کلیه از دست، ادرار نخواهد بود کمتر و کمتر، حتی ادرار.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

هستند طیف وسیعی از درمان بر اساس طب سنتی چینی یک اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، که به عنوان اولین بار هفت TCM درمان شناخته شده است. هفت درمان های مختلف در آن، حمام پا، درمان با حمام کامل، یک درمان فشرده سازی گرم، فتیلهگذاری درمان، چرخه درمان دهان پزشکی درمانی چینی و انما درمان وجود دارد.

همکاری با یکدیگر، این درمان می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود، به طوری که بیمار جلوگیری یا از دیالیز خلاص شوید.

اگر شما علاقه مند در این روش هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما تماس در WhatsApp بلافاصله، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: