درمان موفق بیماران با نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان موفق بیماران با نارسایی کلیهدرمان موفق بیماران با نارسایی کلیه

"سلام، سطح کراتینین سرم من پدر 5.8، 11.8 هموگلوبین، قند خون تصادفی 14، که باید درمان شود؟" پسر نمی دانست که چگونه به صورت بیماری پدرش. آیا بیش از حد نگران نباشید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

ما راهنمایی های حرفه ای است. ما متخصصان پزشکی بیمارستان معروف به شما کمک کند در درمان بیماری کلیه است. آنها در مورد تاریخچه پزشکی خود را در یک متخصص مشورت هفته و دست خود را برای شما آگاه است.

در مرحله اول، بسیاری از موارد موفق از بیماران از سراسر جهان وجود دارد. به عنوان طب سنتی چینی (TCM) تبلور بسیاری از داروهای برجسته چینی است. میکرو چینی Osmotherapy دارو می تواند درخواست خود را حل کند. این می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و حذف انسداد در مجرای، به طوری که افزایش جریان خون کلیوی.

علاوه بر این، برخی از داروهای چینی توابع ضد التهابی و ضد انعقاد، به طوری که فیبروز کلیوی متوقف شده است. با بهبود تدریجی عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند ترمیم آسیب کلیه، ترویج گردش خون، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اولیه، شما ممکن است این فرصت را به نصف بازگرداندن زندگی عادی داشته باشد.

هستند درمان وجود دارد - پا حمام. در طب چینی، پای انسان به بسیاری از نقاط، این نقاط با توجه به بسیاری از اعضای بدن بود. بنابراین، اگر چه حمام پا درمان حمایتی است، اما می تواند درد را کاهش دهد، بهبود کیفیت خواب، افزایش اشتها و از بین بردن تورم.

طب چینی می تواند نتایج خوبی برای بیماری های کلیوی دست یابد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان موفق ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815