درمان نیتروژن اوره خون بالا نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نیتروژن اوره خون بالا نارسایی مزمن کلیهدرمان نیتروژن اوره خون بالا نارسایی مزمن کلیه

افزایش نیتروژن اوره و ارتباط نارسایی مزمن کلیه است که سابق poslednego.zdes علامت شایع است، ما برای پیدا کردن بهترین درمان برای آنها کمک خواهد کرد مردم بیشتر در مورد افزایش نیتروژن اوره و نارسایی مزمن کلیه یاد بگیرند، و.

سطوح نیتروژن اوره معنی است که بدتر شدن عملکرد کلیه است. این ممکن است به بیماری حاد یا مزمن کلیه، تروما، یا نارسایی مزمن کلیه به علت. همچنین می تواند با یک بیماری باعث کاهش جریان خون کلیوی، مانند نارسایی احتقانی قلب، شوک، نارسایی قلبی، یا سوختگی های شدید و یا کم شدن آب بدن همراه است. زمانی که بیش از حد تجزیه پروتئین در رژیم غذایی، مصرف بیش از حد پروتئین، و یا خونریزی از دستگاه گوارش وجود دارد، نیتروژن اوره تواند افزایش دهد.

به عنوان یک قاعده، سطح BUN افزایش است که توسط افزایش در کراتینین سرم همراه است. کلیه های سالم کمک به ما نیتروژن اوره تمیز کردن،

کراتینین و سایر مواد زائد از بدن، با این حال، اگر آسیب به کلیه ها به علت بیماری وجود دارد، کلیه ها از دست دادن توانایی خود را، و من می توانم مواد مضر استنباط نیست، در این مورد، آنها در بدن تجمع می یابد، سطوح نیتروژن و افزایش کراتینین اوره خون ظاهر خواهد شد.

اگر ما تنها به کاهش نیتروژن اوره، اما با توجه به درمان آسیب کلیوی پرداخت نمی کند، آن را تبدیل به جدی تر، عملکرد بیشتر کلیه از دست داده است.

پس از آن، دکتر توصیه خواهد کرد که شما را دیالیز دیالیز اما می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید. در مرحله اول، ما کنترل خوبی بر بیماری اولیه. سپس، از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، قدرت فراهم می کند به کلیه ها آسیب دیده و از بین بردن عوامل بیماری زا، داروهای گیاهی چینی می توانید تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک و بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این مورد، به احتمال زیاد، دیالیز باید متوقف شود اگر شما در دیالیز هستند. سطوح نیتروژن اوره و سطح کراتینین می توان به طور طبیعی کاهش می یابد، چرا که کلیه را به بازگشت به عمل طبیعی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,BUN ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: