به چه معنی است کراتینین 8.0 و روشهای کاهش آن
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است کراتینین 8.0 و روشهای کاهش آنبه چه معنی است کراتینین 8.0 و روشهای کاهش آن

به چه معنی است کراتینین 8.0 و روشهای کاهش آن؟ در واقع، کراتینین 8.0 اشاره به بیماری کلیه به مرحله پیشرفته پیشرفت، بدون درمان مناسب، این بیماری به سرعت از کنترل خارج شود.

آیا می دانید چه کراتینین است؟

کراتی نین یک محصول تخریب عضله فسفوکیناز کراتین است و به طور معمول سرعت کاملا ثابت در بدن تولید می شود (بسته به حجم عضلانی). سطح کراتینین بالا به این معنی که بسیاری از سموم در خون است. شما باید برای تمیز سموم و مواد زائد به منظور حفظ یک محیط خوب از بدن است. ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه،

ما باید به تمیز سموم مولکول کوچک، سموم مولکولی متوسط ​​و مولکول سم به عنوان IGA و رسوب C3 همراه است.

چگونه برای کاهش سطح بالایی از بیماری های کلیوی کراتینین؟

بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، بهترین درمان برای درمان بیماری کلیه، اثر از مواد فعال دارویی از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب از مواد مضر، نفوذ وسیعتر میشود رگهای خونی، و خون هموار، تقویت سیستم ایمنی بدن سلول های فاگوسیتوز و ترخیص کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب و افزایش ایمنی ایمنی، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام این علائم بیماری کلیه، از جمله سطوح بالای کراتینین، به تدریج ناپدید می شوند. در کوتاه مدت، با استفاده از طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی، نه تنها می تواند سطح بالای کراتینین را کاهش دهد، این بیماری ممکن است به تدریج بهبود می یابند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,میکرو چینی پزشکی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: