A0:  دیالیز 4 سال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند برای بازگرداندن سلامت
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز 4 سال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند برای بازگرداندن سلامتدیالیز 4 سال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند برای بازگرداندن سلامت

بسیاری از بیماران دیالیزی باید به، زمانی که آنها تعیین شد نارسایی کلیوی است. با این حال، این روش می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست، زیرا تنها می تواند جایگزین که خون در زباله کلیه فیلتر شده است. آن را در زمان 4 سال از دیالیز، شما می توانید عملکرد کلیه ها را بازگرداند؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما می خواهید برای درمان بیماری های کلیوی، ممکن است. از آنجا که هیچ درمانی در جهان در حال حاضر وجود دارد. "درمان" اشاره به کلیه، آنها می توانند به طور معمول کار. اما آسیب اجتناب ناپذیر است، ما می توانیم سلول های مرده از کلیه را بازیابی کنید. همه ما می توانیم انجام دهیم این است برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، و آن را بهبود بخشد. در حالی که شما هنوز هم می تواند ادرار کردن، شما این فرصت را بهتر تبدیل شده اند.

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و بهبود عملکرد طبیعی کلیه؟

1، meykan پزشکی. این طب گیاهی چینی. بیمارانی که هر روز به انتشار مواد سمی از بدن توسط افزایش گردش خون و کانالهای انرژی.

2، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، این نرم افزار خارجی دوجانبه Shenshu (منطقه کلیه) استفاده است. به عنوان دستگاه اسمزی، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند نقش مستقیم در بیماری های کلیوی نفوذ کند. آنها می توانند رگ های خونی گشاد، کاهش التهاب و تخریب ماتریکس خارج سلولی، که موجب افزایش گردش خون.

3، حمام درمانی. همچنین ضایعات دفع بدن از خون کمک می کند.

برخی از درمان وجود دارد بازی در نقش مکمل فرایند درمان است. پزشکان ما خواهد شد به شرط خود را بر اساس، و درمان برای شما، و ما می توانیم یک اثر خوب است. که مشخصه از طب سنتی چینی است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن ID من VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815