باعث تورم پلک
نوشته شده توسط : rshaole

باعث تورم پلکباعث تورم پلک

نفروپاتی دیابتی یک از عوارض جدی و مزمن از بزرگترین خطرات ناشی از دیابت است، آن را یکی از مظاهر مویرگ بیماری سیستمیک بروز علایم دیابت پروتئینوری، فشار خون بالا، ادم، و غیره، از جمله تورم هستند علائم بسیار آشکار ادم ریوی در رخ می دهد است بیمار برای همیشه.

پس چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی تورم پلک؟ ما به شما در جزئیات را توضیح دهد.

تورم پلک نشان می دهد یک مشکل با کلیه ها. همانطور که همه ما می دانیم، دیابت این بدان معنی است که سطح قند خون بالاتر از سطح طبیعی است. تابع اولیه کلیه ها تصفیه خون از مواد زائد و سمی است.

در مراحل اولیه این بیماری، به کاهش سطح قند خون در بدن، میزان فیلتراسیون گلومرولی خود را بر این اساس افزایش خواهد یافت. به منظور موثر در خون کنترل سطح قند، کلیه به کار پشتکار به تعادل سطح قند خون در بدن، در طول زمان، کلیه ممکن است آسیب دیده و عملکرد کلیه، کاهش شدت، قند خون، بدن به تدریج افزایش خواهد یافت، به شکل یک دور باطل .

برخی از داده ها نشان می دهد که در بیماران مبتلا به دیابت ممکن است نیاز به 5-10 سال به شکل یک نفروپاتی دیابتی. تا زمانی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، آب و سدیم بیش از حد می تواند از بدن حذف، به خصوص به در پلک پایین تر به نظر می رسد، پس از آن تورم پلک شود. در طول زمان، کاهش عملکرد کلیه، ادم ممکن است در مچ پا، ساق پا رخ می دهد، و حتی تمام بدن است.

تحت شرایط عادی، تورم پلک است که لازم نیست برای درمان، اما کنترل منظم سلامتی، شما می توانید و نشان می دهد که کلیه های شما خوب هستند. علاوه بر این، بیماران باید به موقع کنترل سطح قند خون برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,تورم پلک ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: