علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله بیماری کلیویعلائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله بیماری کلیوی

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است. اگر درمان نشود و یا به خوبی کنترل شده نیست، آن را به آسیب دائمی و حتی نارسایی کلیه منجر شود. شما می دانید نشانه های نارسایی کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک و مدیریت می تواند اطمینان حاصل بیماران درمان به موقع دریافت، به منظور تسهیل پیشرفت وضعیت آنها.

تحت شرایط عادی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک برای بیش از 30 سال، فشار خون بالا، هنگامی که 40 ساله است، خواهد شد غذا خوردن سطوح بالای کراتینین، و 50 سال هستند نارسایی کلیه، بنابراین بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک، به ویژه کسانی که بالاتر از 50 سال باید با توجه به کلیه پرداخت شکست. در زیر برخی از نشانه های مرتبط با و کنترل می شود.

◆ فشار خون بالا: تقریبا 100 درصد از مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک دارای فشار خون بالا، به دلیل ارتباط نزدیک بین فشار خون بالا و کیست های کلیوی. با افزایش سن از فشار خون بیماران افزایش خواهد یافت. استفاده از داروهای ضد فشار خون می تواند پیشرفت این بیماری در موقع کند می کند.

◆ عفونت های دستگاه ادراری: کیست های کلیه پارگی به راحتی به عفونت های دستگاه ادراری منجر شود. پس از آن، هماچوری خود به خود ظاهر می شود.

◆ پروتئینوری: در مراحل اولیه، بیماران خون اغلب نشان عادی است، اما با افزایش کیست، کیست های کلیوی افزایش یافته ممکن است به بافت اطراف آسیب می رساند و منجر به نارسایی مزمن کلیه. پروتئینوری علائم شایع نارسایی کلیه پلی کیستیک است. ترمیم آسیب به عمل فیلترینگ، از کلیه درمان نهایی پروتئینوری است.

◆ کمر درد: کمر درد معمولا اتفاق نمی افتد زمانی کیست پر از مایع ظلم و ستم به اندام های اطراف. در برخی از موارد، بیماران درد کلیوی آن را به نام.

هنگامی که این کیست ها منجر به آسیب کلیوی، باید درمان سریع و موثر، مانند یک بیمارستان در نفروپاتی شرکت دارند پزشکی پزشکی میکرو چینی،

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815