کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود داردکراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود دارد؟

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، به چه معنا است؟ آیا درمانی وجود دارد؟ در درمانگاه، یک سطح کراتینین نرمال باید بین 0.3 ~ 1.5 میلی گرم / دسی لیتر باشد. کراتینین 1.8 بالاتر از این، با این حال، نه بسیار بالا است، بنابراین برای بیماران کراتینین 1.8، آنها هنوز هم شانس برای معکوس کردن این وضعیت دارند.

چرا سطح کراتینین افزایش یافته است؟

کراتینین محصول متابولیسم عضله است، آنها باید از طریق گلومرولی کلیه ما پس از آن در ادرار دفع می شود فیلتر شده است. اگر آسیب به گلومرولها و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) وجود دارد، کاهش این ضایعات می تواند خروجی، و این سموم و مواد زائد در خون باقی می ماند، بنابراین افزایش کراتینین.

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه، چه؟

به عنوان یک قاعده، کراتینین بالا به معنی تعداد زیادی از سموم در بدن تجمع می یابد. معمولا پس از سطح کراتینین بالاتر، که بدان معنی است که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 1.8، نشان داده است که اختلال متوسط ​​عملکرد کلیوی و عملکرد کلیوی، بیش از 50 درصد وجود دارد، بنابراین بیماران نیاز به درمان فعال و موثر برای جلوگیری از کاهش بیشتر آن است.

کراتینین 1.8 از بیماری مزمن کلیه می توان درمان کرد؟

در واقع، اگر ما می توانیم برخی از درمان به بهبود عملکرد کلیوی پیدا کنید، کراتینین 1.8 تواند درمان کند. در اینجا من پیشنهاد می کنم میکرو چینی Osmotherapy دارو برای شما، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها. بنابراین، می تواند تغییر دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: