بیماران پلی کیستیک توجه به: آبجو با خدا ممنوع می توانید نیست
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران پلی کیستیک توجه به: آبجو با خدا ممنوع می توانید نیستبیماران پلی کیستیک توجه به: آبجو با خدا ممنوع می توانید نیست

آبجو با خدا ممنوع است به طور گسترده ای نوشیدنی های الکلی. و سوم نوشیدنی محبوب ترین به طور کلی، پس از آب و چای. این، بیش از حد، قدیمی ترین نوشیدنی تخمیر است. در بیشتر جوامع، آبجو الکلی نوشیدنی محبوب ترین است. علاوه بر این، آن است که به لحاظ اجتماعی در بسیاری از روان کننده های اجتماعی و مصرف شده در کشور در سراسر جهان محسوب می شود. شما همچنین ممکن است به آن نیاز دارید را به تغییر زندگی خود را. اما اگر شما فکر می کنم شما می توانید آبجو می نوشند یا نه. ما امیدواریم که که شما می توانید کنترل سلامت خود را قرار داده و بهترین درمان برای نجات زندگی اش را انتخاب نمایید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

PBP است بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری سیستمیک ارثی که در درجه اول بر کلیه نامیده می شود. علاوه بر این، آن را نیز می توانید ارگانهای دیگر مانند شریان کبد، پانکراس، و مغز تاثیر می گذارد. حدود نیمی از بیماران می تواند pereydti در مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه پیوند PBP. در هر دو بیماران کلیوی، بسیاری از برس های مختلف را به کلیه و افزایش فشار کلیوی آسیب برساند. این کیست بیماران می توانند پاره شوند، آسیب کلیوی.

مانند بسیاری از بیماران مبتلا به CKD (بیماری مزمن کلیه) و PBP (بیماری کلیه پلی کیستیک) باید به شدت کنترل عرضه، مفید است وضعیت این بیماری به تاخیر می اندازد. مصرف کم چربی، آب و نمک، و همچنین شامل محصولات پروتئین با کیفیت بالا، به نفع وضعیت آنها.

با این حال، آبجو الکل است که از تخمیر قند و نشاسته تولید شده است. این مناسب است برای بیماران نیست. در واقع، مصرف آبجو حتی می توانید تشدید وخامت صدمه به کلیه ها. این رشد کیست تشویق، سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است.

بنابراین، به منظور محافظت از خودتان، آیا آبجو نمی نوشند. بنابراین، از آن مفید است برای بیماران از PRP برای حفظ یک رژیم غذایی سالم. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما!





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,آبجو با خدا ممنوع نمی تواند ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: