بیماران استیک کوشان با بیماری کلیه پلی کیستیک، که آیا به نفع وجود دارد
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران استیک کوشان با بیماری کلیه پلی کیستیک، که آیا به نفع وجود داردبیماران استیک کوشان با بیماری کلیه پلی کیستیک، که آیا به نفع وجود دارد

استیک یکی از مواد غذایی رایج در غرب است. روش آماده سازی یک استیک می توانید معمولا نان تست و کباب در تف. او چنان محبوب در سراسر جهان است. اگر چه روش های مختلف پخت و پز دوستداران استیک بی شماری است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید آن را در زندگی روزمره خود را؟ و آن را خوب است برای بیماری خود را؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

PBP - بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری ارثی. این بیماری عمدتا تحت تاثیر قرار کلیه خود را، اما همچنین ممکن ارگان های دیگر، از جمله کبد، پانکراس، مغز، عروق و غیره را تحت تاثیر قرار با بدتر شدن بیماری، در صورت لزوم، آنها باید دیالیز کلیه یا پیوند کلیه به منظور حفظ جان خود را دریافت خواهید کرد.

مواد اولیه اصلی گوشت گاو است. این شامل مواد مغذی، افراد سالم. مصرف گوشت گاو می تواند سیستم ایمنی را بهبود بخشد، افزایش سوخت و ساز بدن. علاوه بر این، آن را نیز می ادم از بین بردن.

اما برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، یک استیک مناسب نیست، بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیز مناسب است. استیک غنی از کالری، کلسترول بالا ممکن است بار بر روی کلیه در بیماران افزایش می دهد، وضعیت خود را بدتر است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و یا انواع دیگر بیماری های کلیوی، یک رژیم غذایی سالم بسیار مهم است که وضعیت دردناک تاخیر است. کم نمک، آب، چربی به بیماران کلیوی مفید است. شما همچنین می توانید میوه و سبزیجات تازه، بلکه با توجه به علائم خاص را بخورند.

TCM (طب سنتی چینی) توصیه می کنند که بیماران تحت درمان محافظه کار، به منظور محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود، بهبود کیفیت زندگی است. علاوه بر این، می توانید صدمه به کلیه ها در اصل را حل کند.

آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما!





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,استیک ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: