A0: b0:  هویج به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

هویج به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکهویج به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک - یک بیماری ارثی است که با تشکیل کیست های متعدد (تشکیل حفره) در بافت کلیه است. با این کار تمام اعضای خانواده تاثیر می گذارد. حدود 50 درصد از افراد مبتلا به این بیماری خواهد شد مرحله نهایی بیماری کلیوی توسعه و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. مقاله زیر می توانید به شما کمک کند درک بیشتر در مورد بیماری خود و زندگی سالم است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

هویج است شراب مقطر. به طور کلی شامل 35-60٪ الکل حجم و اغلب به عنوان یک نوشیدنی بعد از شام استفاده می شود. این است که از انگور تخمیر شده و یا میوه های دیگر تولید می شود. با این حال، این محصولات به طور کلی به عنوان آب زندگی اشاره شده است، به خصوص در فرانسه است.

با توجه به برخی از شیمیدانان و متخصصان تغذیه، آن را تا اثرات مفیدی بر روی هضم غذا به طور منظم نوشیدن کنیاک. قطره از هویج می توانید کردن سرد دفع، و اجازه دهید مردم گرم است. علاوه بر این، آن را نیز کمک می کند گردش سم زدایی است. همچنین به عنوان "نیروبخش روانی" یا "کنترل" در قلب نامیده می شود. این می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود اثر قلبی عروقی است.

در واقع، فشار خون بالا کلیه علائم شایع پلی کیستیک است.

از آنجا که اختلال و افسردگی کیست های کلیوی RAAS (رنین - آنژیوتانسین - آلدوسترون سیستم) فعال است، تا حد زیادی فشار خون بیمار را افزایش می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که بیمار می تواند صرف چای می نوشند به کنترل علایم و کاهش فشار خون بالا.

به طور کلی، نام تجاری مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. این مشروب مقطر است. این می تواند به تحریک و سرعت بخشیدن به رشد کیست کیست، بار بیماری کلیوی افزایش یافته و تشدید وضعیت بیمار است.

بنابراین، از آن مفید است برای بیماران از PRP برای حفظ یک رژیم غذایی سالم. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و یا شما علاقه مند در طب چینی است؟ ارسال پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ما، من ID VK 244825287 و WhatsApp 8618203204121. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هویج ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815