A0:  چگونه به راحتی بیماران بی خوابی مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به راحتی بیماران بی خوابی مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه به راحتی بیماران بی خوابی مبتلا به نفروپاتی دیابتی

بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بی خوابی مکرر، مشکل به خواب رفتن، نمی تواند خواب خوب است، در طول خواب کاهش می یابد، زود بیدار می شوم، از خواب بیدار از خواب و نمی توانستم بخوابم. این علائم بی خوابی است. باعث خستگی و بی خوابی مردم، اضطراب، بی قراری، تنبل، واکنش آهسته، سردرد، حافظه متمرکز نیست، اثر عمده خود را در روح، به طور جدی، می تواند به اسکیزوفرنی و افسردگی منجر شود. کمبود خواب باعث دفاعی بدن پایین تر است، بنابراین بیماران باید با توجه به پرداخت. پس چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی این پدیده؟ چگونه برای کاهش این مشکل؟

علل

هنگامی که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی رنج می برند، عملکرد کلیوی کاهش یافته است، در صورت عدم درمان به موقع و موثر را ندارد، بیشتر خواهد شد آسیب کلیه ها، عملکرد کلیه را ادامه خواهد داد به کاهش، با یک قطره از عملکرد کلیوی، بسیاری از سموم و مواد زائد می تواند در بدن تجمع می یابد، آن می تواند منجر به آسیب به مغز و سیستم عصبی. این زمان بیمار است به احتمال زیاد رخ می دهد سردرد، سرگیجه و پدیده های دیگر، آن را نیز می توانید به بی خوابی منجر شود. و دیگر بیماران نفروپاتی دیابتی احساس اضطراب، آن را نیز حالت خواب بیمار تاثیر می گذارد.

طوری که برای تسهیل بی خوابی بیمار است؟

ما در حال حاضر دانست که عوامل اصلی بی خوابی، کاهش عملکرد کلیوی، کلیه ها به درستی کار نمی کند. بنابراین، ما باید کلیه درمان، بازگرداندن عملکرد کلیه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ، تخریب از مواد مضر، وسیعتر میشود رگهای خونی، و خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

اگر کلیه ها ترمیم می شود، نشانه ای از بی خوابی می تواند تا کاهش دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی پزشکی,بیخوابی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815