چگونه برای درمان بیماران مبتلا به یبوست نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به یبوست نفروپاتی دیابتیچگونه برای درمان بیماران مبتلا به یبوست نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی شایعترین عارضه دیابت است، در همان زمان، بیماران اغلب از عوارض دیگر رنج می برند. به عنوان مثال، یبوست، یبوست مشکلات را با روده یا نفخ، درد شکم، بسیار دردناک است. خلاصه اجازه دهید بگویم که علت و درمان یبوست نفروپاتی دیابتی.

علل

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از قند خون رنج می برند، این کار به یبوست می شوند، با توجه به بالا قند خون منجر به اختلال عملکرد دستگاه گوارش، به راحتی موجب یبوست شوند. آن است که توسط یک کاهش در عملکرد کلیه همراه، بیماران نفروپاتی دیابتی آب نامتوازن و الکترولیت ها، تجمع سموم منجر به اختلالات غدد درون ریز، آنها به طور جدی موثر بر عملکرد دستگاه گوارش، در این زمان بیمار می تواند متناوب اسهال و یبوست ظاهر خواهد شد.

درمان

علل اصلی یبوست در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کاهش در عملکرد کلیه است، بنابراین بیماران نیاز به درمان به موقع و موثر برای بازگرداندن عملکرد کلیه و همچنین به عنوان یک علامت یبوست ناپدید می شوند. بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه بازیابی، بازسازی ساختار اصلی کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: