رژیم غذایی هشدار نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی هشدار نفروپاتی دیابتیرژیم غذایی هشدار نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی است یک بیماری جدی کلیوی در زندگی روزمره، رژیم غذایی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در زندگی روزمره بسیار مهم است، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی وجود دارد، با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی واقعا درک دانش از رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی، که باید پرداخت توجه به رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی؟

هشدار رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی:

1. نظارت بر مقدار نمک،

اگر شما مقدار زیادی از نمک غذا خوردن، مقدار زیادی از آب در خون، و حجم خون بالا است، فشار خون آسان برای بالا بردن، و آسان برای آسیب رساندن به کلیه ها است.

2. پروتئین محدود

اگر بیش از حد پروتئین در ادرار، مقدار زیادی پروتئین در خروجی ادرار از داخل، بدن پروتئین فاقد؛ اما اگر مصرف پروتئین بیشتر، می توانید با استفاده ارگانیسم خوب را ندارد از آن زباله است. حالا در نظر بگیرید که اگر یک پروتئین نسبتا بالایی از ادرار، شما باید در نظر محدود کردن پروتئین، به ویژه محدودیت پروتئین های گیاهی، مانند محصولات سویا. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، در مراحل اولیه نیاز به محدود کردن پروتئین، چند خوردن توفو، شیر سویا و محصولات آن. شما می توانید پروتئین حیوانی مانند ماهی، مرغ و غیره غذا خوردن،.

3. نظارت بر مصرف آب،

اگر تورم شده است به خصوص شدید، برای کنترل مصرف آب لازم است و

آب آشامیدنی عادی به دلیل بیش از حد آب را به بار بر روی کلیه را افزایش دهد.

4. محدود کردن پتاسیم

کاهش پتاسیم که آیا آن را در سطح پتاسیم در خون بستگی دارد، اگر سطوح پتاسیم بیش از حد بالا، آن را باید مصرف خود را از پتاسیم محدود می کند.

علاوه بر رژیم غذایی از نفروپاتی دیابتی، بیماران نیاز به نیاز به درمان به موقع و موثر. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئين ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: