حفاظت از پوست بیماران مبتلا به نارسایی
نوشته شده توسط : rshaole

حفاظت از پوست بیماران مبتلا به نارساییحفاظت از پوست بیماران مبتلا به نارسایی

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه های آسیب دیده خود را می توانید تمام سموم تمیز نیست، و سپس ایجاد یک خارش پوست و حتی بی خوابی است. این بیماری مقاوم به درمان است این، باعث می شود بسیاری مشکلات دیگر است. در اینجا، این مقاله به ارائه اطلاعات دقیق، به امید کمک به شما را به مراقبت بهتر از خود. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

خارش یک احساس مردم اغلب بار تعداد زیادی از خاراندن پوست، و تخفیف علایم است. اما، این روش راه حل اشتباه است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید آسیب های پوستی و عفونت های باکتریایی جلوگیری می کند، در غیر این صورت بدتر شدن بیماری کلیه است.

علاوه بر این، TCM (طب سنتی چینی) حمام درمانی می تواند کنترل و کاهش وضعیت بیمار. بیشتر طب سوزنی می تواند کمک به تسکین خارش است.

از آنجا که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، طولانی دروغ گفتن، منجر trophism عصبی و گردش خون در خون دشوار برای رسیدن به است. در این مورد، زخم بستر مناسب به رخ می دهد. و بنابراین، به منظور محافظت از پوست خود را کلیدی است. یک چیز مهم این است که برای جلوگیری از زخم بستر. بنابراین، بیماران باید اقدام 2-3 ساعت در روز داشته باشد. نگه داشتن پوست تمیز و خشک به خوبی به بیماران مفید است. و وان آب داغ و رویکرد ماساژ به بیمار، به ترویج گردش خون و جلوگیری از زخم فشار اتفاق می افتد.

لازم به ذکر است که برای حل و فصل تغییرات پاتولوژیک کلیوی در بیماران ابزار اصلی است.

لازم به ذکر است که روش اصلی درمان خارش یک راه حل از تغییرات پاتولوژیک کلیوی. اگر شما علاقه مند در طب چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,حفاظت از پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815