علل ریشه تورم نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

علل ریشه تورم نفروپاتی دیابتیعلل ریشه تورم نفروپاتی دیابتی

تورم علائم شایع نفروپاتی دیابتی است، به طور جدی تحت تاثیر قرار زندگی بیمار، به طوری که موجب ورم در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بدن؟ به همین دلیل اکثر بیماران کمتر ادم اندام، یا تورم صورت، تورم و حتی از تمام بدن؟

در واقع، آن است که با عملکرد کلیه ها متصل می شود. ارکان اصلی کلیه که می تواند بدن آب خروجی زمانی که کلیه ها آسیب دیده، مایع اضافی خواهد شد در بدن از آب اضافی رسوب باعث خواهد شد بیشتر تورم رخ می دهد. تورم ممکن است نور و یا جدی است. تورم خفیف می تواند افزایش وزن یا تورم پلک. در موارد شدید، ممکن است ادم سیستمیک، هیدروتوراکس، و تجمع مایع در حفره شکمی وجود دارد.

علل اصلی تورم نفروپاتی دیابتی باید یک سیستم ایمنی آسیب دیده باعث افزایش نفوذپذیری دیواره های سیستم مویرگی، باعث آب نشت پلاسما به فضای بینابینی. زمانی که دیابت باعث شده است که بیماری کلیوی، جریان خون کلیوی خواهد سرب به ایسکمی کلیوی یا هیپوکسی را کاهش دهد. همراه با افزایش sekretsiey.renin دارای عملکرد انقباض عروق از قشر آدرنال ترشح آلدوسترون طولانی تر است. این بازجذب سدیم و آب را افزایش دهد. در نفروپاتی دیابتی، بیماری به تدریج مقدار نشت پروتئین بدتر افزایش می دهد. پروتئینوری مداوم افزایش صدمه به کلیه ها، که ممکن است در شکل گیری نمایانگر نتیجه و کاهش پروتئین های پلاسما فشار اسمزی از فضای خارج سلولی در مایع سازمان باقی بماند، تورم به اصطلاح.

علاوه بر این، کاهش آلبومین نیز ممکن است به کاهش حجم موثر خون و افزایش آلدوسترون ثانویه و ترشح هورمون ضد ادرار منجر شود. با گذشت زمان، آب و بازجذب سدیم افزایش می دهد، منجر به ادم.

این ریشه باعث ادم، نفروپاتی دیابتی، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: