چرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس است؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس استچرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس است؟

چرا شکست بیماران کلیوی همیشه خارش پوست، و مشکل در تنفس است؟ در واقع، خارش، مشکلات تنفسی، علائم رایج این بیماری نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه، بیماران به این علائم، اما چند می دانم چه چیزی باعث این نشانه ها. بعد، اجازه دهید با هم یاد بگیرند، من امیدوارم، کمک خواهد کرد که شما را به وضوح بیماری خود را درک کنید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند نشانه ای از خارش پوست؟

با توجه به سطح بالای فسفر در خون است. کلیه های آسیب دیده نمی تواند به طور موثر فسفر، قوانین رژیم غذایی فسفر را حذف کنید. همچنین می تواند برای جلوگیری و یا متوقف کردن خارش پوست کمک کند.

پوست های خشک.

مرحله نهایی نارسایی کلیوی می تواند عرق و غدد چربی را تغییر دهید، آن را باعث می شود پوست خشک است. سموم و مواد زائد جمع آوری شده در بدن، و کلیه می تواند خون به طور موثر فیلتر نیست. به طوری که انباشت زباله و مواد سمی خواهد خارش پوست شود، به ویژه در پاها.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است نشانه ای از مشکلات تنفسی است؟

به علت تجمع زیادی از مایعات در بدن قادر به دریافت اکسیژن را از ریه است، که منجر به مشکل در تنفس. علاوه بر این، ظرفیت حمل اکسیژن خون، با توجه به فشار خون بالا، سموم بیش از حد در خون نیز ممکن است از فقدان اکسیژن، که منجر به مشکلات تنفسی می شود. علاوه بر این، علل دیگر نیز ممکن است شامل حالت خاص عاطفی (زنگ هشدار و حملات هراس)، و عوارض جانبی برخی داروها، بیماری های قلبی، فشار خون بالا، بلند مدت و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خارش پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: