در چه مرحله بهتر است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

در چه مرحله بهتر است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیکدر چه مرحله بهتر است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری مزمن کلیه به ارث برده است، یکی از والدین دچار از این بیماری، کودک به احتمال زیاد به ارث برده است. بنابراین، بیماری کلیه پلی کیستیک اشکال خانوادگی جدی و بسیار مضر بیماری کلیوی است. تحت شرایط عادی، کیست به تدریج افزایش و بیشتر با پیشرفت تبدیل شده است. با توجه به افزایش بار بر روی کیست های کلیه، که ممکن است در آسیب به کلیه ها می شود، و در نتیجه تشدید نارسایی کلیه، باعث بروز عوارضی شود، ساخت این بیماری را بدتر.

بنابراین، چگونه باید بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار ما، بهترین زمان را درمان کنیم؟

اندازه کیست های کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک را به پنج دوره تقسیم می شوند، آنها عبارتند از:

گام اول: ظاهر بیماری کلیه پلی کیستیک، فاز دوم: رشد بیماری کلیه پلی کیستیک، مرحله سوم: تورم بیماری کلیه پلی کیستیک، مرحله چهارم: شکاف پلی کیستیک بیماری کلیه، مرحله پنجم: شکست نهایی کلیوی.

در دوره دوم، هنگامی که کیست رشد سریع تر، پزشکی به عنوان دوره رشد نامیده می شود. طب غربی می تواند این دوره درمان کند، او معتقد است که باید درمان شود، تنها درمان علامتی، مانند فشار خون بالا. اما طب چینی معتقد است که درمان باید در این دوره فعال باشد، برای استفاده از برخی داروهای موثر، به طوری که کیست دیگر رشد و یا کاهش نرخ رشد کیست، از آن دوره مهم برای بازماندن از رشد کیست های است که می تواند زندگی بیمار را طولانی تر است.

هنگامی که کیست رشد به درجه خاصی به نام دوره افزایش است. این مرحله خواهد شد بسیاری از علائم مانند درد، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، و غیره، درمان در طول این دوره یک دوره حساس از درمان ترکیبی چینی و غربی است. طب غربی می تواند علائم این مشکل کنترل، طب سنتی چینی می تواند مایع کیستیک حذف به محافظت از عملکرد کلیه، تا که به افزایش بیماری کلیه پلی کیستیک یک مرحله دوره بحرانی پزشکی یکپارچه برای حفاظت از عملکرد کلیه است.

بنابراین، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله دوم و مرحله سوم بهترین است. در این مرحله، بیماران نیاز به دارو به موقع و موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هماچوری ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: