به طور کلی، ما باید از بروز بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری از
نوشته شده توسط : rshaole

به طور کلی، ما باید از بروز بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری ازبه طور کلی، ما باید از بروز بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری از

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی شایع است، کیست همچنان رشد خواهند کرد، بیمار سخت تر خواهد بود. کیست که بیشتر و بیشتر و بیشتر بالا، کلیه فشار و منجر به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی و کاهش عملکرد کلیه. کاهش در عملکرد کلیه به ناچار به کراتینین بالا منجر خواهد شد. اگر به سرعت درمان نشود، پس از آن همچنان رشد خواهند کرد، و باعث نارسایی کلیه است. بیماری کلیه پلی کیستیک، و آوردن بسیاری از عوارض، مانند کمر درد، فشار خون بالا، هماچوری و غیره.

درمان زودرس می تواند جلوگیری از بدتر شدن بیماری، پیشگیری از بروز علائم آن ظاهر می شود. پس از آن، علاوه بر درمان، بیماران در حالت عادی به جلوگیری از آن؟

1. جلوگیری از عفونت:

هنگامی که یک بیمار آلوده است، وجود خواهد داشت تعداد زیادی از ویروس در خون، می تواند واکنش ایمنی در کلیه ها می شود، باعث تحریک ترشح مایع کیست و افزایش کیست. مانند بیماری کلیه پلی کیستیک در زمانی که بیمار گرفتن سرد، وضعیت بیمار را بدتر خواهد شد. به عنوان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید با توجه به جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت های دیگر، و همچنین به عنوان یک قاعده، به انجام ورزش مناسب به منظور افزایش ایمنی بدن است.

2. تغییر در عادات غذا خوردن

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با یک رژیم غذایی مناسب، برای نظارت بر پیشرفت از تشدید نارسایی کلیه بسیار مهم است. استفاده از نمک کم هر روز 2-3 گرم نمک در رژیم غذایی مناسب است، نه تنها یک رژیم غذایی پتاسیم غذا خوردن، فسفر، باید پروتئین کمتر غذا خوردن، کم چربی،

غذاهایی که دارای گیاهان غنی از ویتامین و رژیم غذایی فیبر خام بخورید، بنابراین می تواند به طور موثر جلوگیری از بدتر شدن این بیماری است.

3. کنترل فشار خون

بیشتر بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به نظر می رسد فشار خون بالا، زمانی که در مقابل اختلال عملکرد کلیوی، فشار خون بالا، سرعت بخشیدن به آسیب کلیوی، در حالی که فشار خون بالا است در قلب، مغز و آسیب عروقی، فشار خون بالا را به بیماری را بدتر و همچنین کنترل خوبی از فشار خون به تاخیر انداختن سرعت بدتر شدن عملکرد کلیه، مهم برای جلوگیری از عوارض بسیار مهم است.

این برای جلوگیری از، من امیدوارم که به شما کمک کند، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: