چگونه برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولیچگونه برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی

میزان فیلتراسیون گلومرولی، یک شاخص مهم بیماری های کلیوی است. میزان فیلتراسیون گلومرولی اشاره به خون کلیه فیلتر در واحد زمان. سوخت و ساز بدن انسان خواهد شد برخی از محصولات متابولیک، مانند نیتروژن اوره و کراتینین تولید کند. این ضایعات می شود گردش خون زمانی که کلیه را به در ادرار دفع می شود. به طوری که کلیه ارگان اصلی بدن، که می تواند خون را پاک و دفع انواع مواد مضر است.

پایین میزان فیلتراسیون گلومرولی کلیه نشان داد که عملکرد فیلتر کردن خون و جدا کردن زباله کاهش یافته است. به طوری که برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین.

میزان فیلتراسیون گلومرولی، به این معنی که کلیه فیلتر حجم خون در واحد زمان. این است که عمدتا به دو جنبه توجه، یعنی حجم جریان خون در عملکرد کلیه ها و میزان فیلتراسیون گلومرولی. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، آسیب بافت کلیه، کلیه ها می تواند یک تابع فیلتر سرب طبیعی به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی بازی نمی کند. هر کلیه حدود یک میلیون نفرون تشکیل شده است. نکروز بافت کلیوی توانایی خود را به عملکرد از دست داده، و تحت تاثیر مواد مخدر نمی تواند بازیافت شود.

اما بخشی از بافت کلیه آسیب دیده با برخی از اثرات مواد تشکیل دهنده فعال از طب سنتی چینی، به طور موثر می تواند تعمیر شود. بافت کلیه ادامه به عملکرد تا حدودی، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گشاد، به طوری که گردش خون را بهبود می بخشد، جریان خون کلیوی را افزایش می دهد و کمک به بهبود وضعیت ایسکمی و هیپوکسی کلیه ها.

با افزایش جریان خون کلیوی، پدیده میزان فیلتراسیون گلومرولی کم را می توان به طور موثر بهبود یافته است. علاوه بر این، از طریق اثرات دارو های ضد التهابی و ضد انعقاد میکرو چینی، بیماران کلیوی بیماری های قلبی عروقی، برای مثال، ترومبوز و سکته مغزی می تواند به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این بهبود کیفیت زندگی بیماران، تا حدی، گسترش زندگی از بیمار است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به طور موثر بهبود پدیده میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین، به عنوان نه همه بیماران با استفاده از این درمان، شما می توانید اثر درمان خوب است. بنابراین اگر شما یک بیمار از بیماری کلیوی هستند، اما هنوز هم وجود دارد است در ادرار کردن، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy خواهد بود انتخاب خود را.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,بیماری های کلیوی,میزان فیلتراسیون گلومرولی ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: