نفریت مزمن بیمار که آیا به هنگام تولد به کودکان؟
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت مزمن بیمار که آیا به هنگام تولد به کودکاننفریت مزمن بیمار که آیا به هنگام تولد به کودکان؟

بیمار ممکن است کودکان مزمن نفریت دارند؟ مشکل این است که بسیاری از بیماران می خواهید بدانید. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه زنان، در مورد مشکلات باروری نگران، به طوری که بیماران نفریت مزمن که آیا کودکان به دنیا آمد؟

آن است که در شرایط بیماری بر اساس، در شرایط عادی این باروری تاثیر نمی گذارد که مبتلا به نفریت مزمن، ما باید فعالانه با درمان همکاری، برای بهبودی سریع. مشاهده پیشنهاد ما، من امیدوارم که شما کمک می کند.

بیماران از نفریت مزمن که آیا به هنگام تولد، ما نیاز به تجزیه و تحلیل با توجه به وضعیت نفریت مزمن:

در شرایط عادی، زمانی که دولت از بهبود بیمار، بیمار ممکن است به طور کامل داشته باشد. وقتی نفریت مزمن درمان، پس از آن جنسی و باروری تاثیر نمی گذارد. اما باید آن را به معنی درون خود می شود، بهتر است بیش از حد.

برخی از بیماران یشم، مانند نفریت مزمن نهفته، نوع بیماری کلیوی خفیف، تنها مقدار کمی از پروتئین، هیچ فشار خون بالا، بدون اختلال در عملکرد کلیه، تحت نظارت دقیق از نظارت های پزشکی اجازه می دهد تا بارداری.

بیماران از نفریت مزمن پس از بارداری، توجه بیشتر به کیفیت زندگی، اطمینان حاصل شود استراحت و خواب کافی است. ما نیاز به یک رژیم غذایی مناسب، احتمال عفونت را کاهش می دهد. توجه به گرم و سرد، برای جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، توجه به تمیز پرینه، اجتناب از رابطه جنسی.

به طور معمول، نفریت مزمن فعال، نفریت مزمن با فشار خون بالا، نارسایی مزمن کلیه، زنان باید تولد نمی دهد، زیرا بارداری می تواند بیماری انجام بهبود می یابند، و یا حتی اختلال در عملکرد کلیه ها می شود به سرعت کاهش می دهد. فشار خون 160/100 میلی متر جیوه بیشتر از بیماران که باید تحویل داده نمی شود، این بیماران در معرض ابتلا به حاملگی، فشار خون بالا ناشی از حاملگی، و ممکن است اصطبل مغز شود، آن را نیز ممکن است به نارسایی قلبی، نارسایی حاد کلیوی شود، بروز خونریزی پس از زایمان نیز بالا است. نفریت مزمن نارسایی مزمن کلیه باید تولد نمی دهد. زنان پس از شکست بارداری کلیوی، کلیه ها می تواند به نارسایی کلیه عنوان یک نتیجه از ارومیه، تهدید کننده زندگی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: Brightism,کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: