علل و درمان ادم 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان ادم 3 مرحله بیماری مزمن کلیویعلل و درمان ادم 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی

بیماران در این بیماری سه مرحله کلیوی، آنها را به یک آسیب های جدی کلیوی، به عنوان بسیاری از عوارض، علائم به خصوص آشکار جوانه تورم است. به طور عمده در پلک ها، صورت، مچ پا، اگر وجود دارد تورم شدید به نظر می رسد در پشت، قفسه سینه و حتی کل بدن می شود.

چه چیزی باعث تورم 3 مرحله بیماری مزمن کلیه؟

از آنجا که از آسیب به کلیه، به طوری که میزان فیلتراسیون گلومرولی می افتد، عملکرد بازجذب توبولی کاهش خواهد یافت، به طوری که آب نمی تواند به طور کامل شکل خروجی ادرار و غیره باعث عدم تعادل سدیم و آب در بدن، نگه داشتن بدن، به شکل جوانه تورم.

برخی از بیماران با تورم شدید و حتی مشکل تنفسی، به طور جدی تحت تاثیر قرار کار روزانه و زندگی بیمار. چگونه برای درمان ادم 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی؟ چه روش باید برای درمان تورم 3 مرحله بیماری مزمن کلیه؟

به منظور درمان ادم 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی بهتر، ما می توانیم با درمان و رژیم غذایی شروع می شود.

برای از بین بردن ادم، بسیاری از پزشکان به بیماران خاص دیورتیک، اما نمی تواند اساسا حذف تورم، در مقابل به یک عود ادم منجر شود. به عنوان علت اصلی ادم صدمه به کلیه ها است، با توجه به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی و بازجذب توبولی، و منجر به التهاب کلیه، بنابراین برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، بازگرداندن عملکرد کلیه کلیدی است که از بین بردن تورم است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، این درمان متفاوت از درمان های سنتی است، این درمان است مالش، ممکن است به طور مستقیم در نقطه ای از آسیب کلیه، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها وارد تحریک بازسازی بافت گلومرولی، بهبود فیلتراسیون گلومرولی و بازجذب توبولی، و آن را تا عوارض جانبی ندارد.

هنگامی که رژیم غذایی در مرحله اول، به منظور از بین بردن ادم، بیماران باید آب و مصرف سدیم را محدود، پشتیبانی از محتوای کم نمک، کمی تورم نیز باید برای یک دوره از زمان در بیماران با رژیم غذایی بدون نمک نگهداری می شود. مصرف پروتئین، با توجه به مصرف بیش از حد پروتئین را به بار بر روی کلیه را افزایش می دهد، بنابراین بیماران باید از خوردن غذاهایی که در پروتئین غنی هستند، مانند شیر، سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی و مانند آن، هنوز هم نیاز به محدود کردن مصرف خود را از پتاسیم و فسفر ، برای جلوگیری از عوارض ناشی از پتاسیم بالا و فسفر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: