چگونه برای درمان کم خونی یشم
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کم خونی یشمچگونه برای درمان کم خونی یشم

به طور معمول، بیماران علائم کم خونی، نفریت، کم خونی و آوردن طیف وسیعی از علائم مانند تنگی نفس، رنگ پریده، ایمنی پایین و غیره. پس چرا نفریت بیماران علائم کم خونی داشته باشد؟ جید لیت به عنوان کم خونی؟ بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که پاسخ به این سوال، این مقاله به برخی از پیشنهادات که می تواند شما کمک کند.

کم خونی کلیه است به دلایل مختلف، را به آسیب کلیوی، نارسایی کلیه، کاهش عملکرد کلیه، کاهش میزان دفع متابولیت، افزایش احتباس از سموم و مواد زائد. علاوه بر علائم ادم، فشار خون بالا، کم خونی علائم شایع بیماری های کلیوی است.

پس چه باعث کم خونی؟

1. اریتروپویتین کاهش یافته است.

از آنجا که بیماری کلیوی، آسیب به کلیه ها، دارو و اریتروپویتین عوامل کاهش تاثیر می گذارد در مغز استخوان و سلول های قرمز بالغ تولید رخ می دهد. این مهم ترین علت کم خونی کلیوی است.

2. خونریزی.

بیماری مزمن کلیوی، به ویژه در آخرین دوره از نارسایی مزمن کلیه، بیماران اغلب خونریزی تمایل اگر خون دماغ، خونریزی لثه، دستگاه گوارش سوء جذب آهن ناشی از کم خونی کلیوی.

3. سوء تغذیه.

بیماری های کلیوی به دلیل نیاز به کنترل طولانی مدت از مصرف پروتئین، در ترکیب با افزایش میزان پروتئین در غلظت پروتئین ادرار در کاهش پلاسما و کاهش پروتئین ناشی از کم خونی کلیوی.

به عنوان لیت یشم کم خونی؟

اگر شما می خواهید برای درمان کم خونی، نفریت، ما نیاز به درمان آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه، ما یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی یک روش موثر برای درمان بیماری های کلیوی که کارشناسان ما در بیمارستان برای چند سال تجربه، بررسی کرد. ماده فعال این گیاه درمانی می توانید تمرکز مستقیم، شما می توانید یک گشادکننده عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، عملکرد کلیه است که به یک تعمیر خوب است. بازگرداندن عملکرد کلیه، بنابراین می تواند نشانه ای از کم خونی را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,کم خونی,یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: