چگونه برای کاهش نیتروژن اوره باعث نفریت
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره باعث نفریتچگونه برای کاهش نیتروژن اوره باعث نفریت

گلومرولونفریت معمولا نفریت نامیده می شود، در حال حاضر بیماری بسیار شایع از کلیه ها، نفریت مربوط به التهاب کلیه که ممکن است یک یا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرار. با این حال، مرحله حاد می تواند اختلال موقت، التهاب مزمن طور دائم می تواند بافت کلیه را مختل و منجر به جای زخم کلیه و ایجاد نارسایی کلیه می شود. نه تنها التهاب حاد، اما کنترل مزمن و درمان نشده و می تواند تهدید کننده زندگی است. گلومرولونفریت مزمن نفریت مزمن شایع است، اما هم یک نوع از آسیب کلیه شود.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره؟ نیتروژن اوره محصول نهایی متابولیسم پروتئین است، در شرایط عادی، نیتروژن اوره خواهد بازجذب توبولی. اما زمانی که افراد مبتلا به نفریت، ایسکمی کلیوی و هیپوکسی منجر به بی قراری برای کاهش گلومرولی بنابراین نیتروژن اوره در خون باقی می ماند. این مقاله با طب چینی سنتی ما برای کاهش نیتروژن اوره خون معرفی بیماران نفریت.

درمان بخور: آماده سازی مواد تشکیل دهنده فعال با بخور خود نفوذ به بدن همراه است، از مواد مخدر با گردش خون، سم زدایی، در این فرایند عرق زیاد است، که سم زدایی پوست جریان است.

میکرو چینی پزشکی: توابع طب میکرو چینی ضد التهاب، ضد انعقاد،

در نتیجه تاخیر خون شاهرگ، تخریب ماتریکس خارج سلولی، مواد مخدر فراهم حداکثر محافظت از کلیه و آسیب کلیه و بهبود بلوک عملکرد کلیه است.

مواد مخدر چینی دارویی گنجینه ای از فرهنگ چینی و اهداف توسعه هزاره است، آن را به تدریج بهبود یافته است. طب چینی شناخته شده به عدم عوارض جانبی و درمان این بیماری در هر سه.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: