تورم از کلیه ها، به عنوان یک درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

تورم از کلیه ها، به عنوان یک درمانتورم از کلیه ها، به عنوان یک درمان؟

تورم کلیه به معنی تجمع مقادیر زیادی از آب در بافت انسانی یا حفره بدن اختلالات عملکرد کلیه. برای اولین بار در بافتهای قطعات جداشدنی مانند دور چشم، صورت و مچ پا تورم. اگر درمان طولانی مدت، تورم را به تمام بدن گسترش یافته است، نه تنها بر ظاهر از بیماران، و توسعه این بیماری نیز افزایش می دهد.

درمان موثر تورم کلیه ممکن است پیشرفت بیماری را کندتر کرده و بهبود کیفیت زندگی، کاهش دیالیز. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به عنوان به طور موثر درمان کلیه ادم به عنوان یک قاعده، درمان موثر ادم کلیه باید جنبه های زیر شروع:

1. دارو درمانی - دیورتیک

دیورتیک ها اغلب برای تورم استفاده می شود تا دیورتیک های لوپ بالینی، دیورتیک های تیازیدی و دیورتیک های نگهدارنده پتاسیم.

دیورتیک های لوپ عمومی عبارتند از متر تیوفن فوروزماید و تورات. این نوع دیورتیک همیشه استفاده سریع تر برای بیماران مبتلا به متوسط ​​تا نارسایی شدید کلیوی دارای اثر مدر. برای دیورتیک های تیازیدی، علاوه بر دیورتیک و تورم، شما می توانید هنوز هم فشار را کاهش دهد. و آن را نیز می توان برای مرکزی و کلیوی دیابت بی مزه استفاده می شود. دیورتیک ها معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی شدید کلیوی استفاده نمی شود. علاوه بر این، بسیاری از بیماران با پتاسیم سرم وضعیت افزایش اتفاق می افتد به این بیماران، ما استفاده از دیورتیک های نگهدارنده پتاسیم توصیه نمی شود.

2. بهبود عملکرد کلیه

تورم کلیوی رخ می دهد چرا که کلیه به سرعت و به طور موثر می توانید تنظیم تعادل آب بدن است. تحت شرایط عادی، کلیه با توجه به محتوای آب از بدن انسان به تنظیم تولید ادرار می شود. به همین دلیل است که ما نوشیدن مقدار زیادی از آب، ما نیز ادرار کردن را افزایش دهد. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، با اختلال عملکرد کلیوی، بیش از حد آب در بدن می تواند به سرعت از بدن حذف، منجر به احتباس آب در بدن است. بنابراین، برای حل این مشکل از ادم کلیوی، ما باید آسیب کلیوی بازگرداندن، برای بهبود عملکرد کلیه است. تنها با استفاده از این روش، ما اساسا می تواند به جلوگیری از رطوبت تجمع بیش از حد در بدن بیشتر است.

این روش برای درمان تورم کلیه ها، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: ادم کلیوی,diuretin,عملکرد pchoek ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: