چه روشی برای نارسایی مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

چه روشی برای نارسایی مزمن کلیویبرای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه (نارسایی مزمن کلیه) زندگی سخت است اغلب. برای این ابزار مختلف و varienty متفاوت است.

دیالیز:

دیالیز - یک ابزار عمومی گسترده در درمان نارسایی مزمن کلیوی. دیالیز به بیماران کمک میکند برای تمیز کردن خون و کاهش علائم و ناراحتی است. با این حال، هیچ کاری نمی کند برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. به خصوص دیالیز وابستگی باعث می شود بیماران به طور منظم برای زندگی به زندگی دریافت دیالیز.

بیماران دیالیز با نارسایی مزمن کلیوی نیاز به گسترش امید به زندگی. معمولا تنها دیالیز ESRD را. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مراحل اولیه اغلب sradstva دیگر برای بازگرداندن عملکرد کلیه را انتخاب کنید.

پیوند کلیه:

Transplanttsatsiya کلیه (پیوند کلیه) - یکی دیگر از گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است. پیوند کلیه است که اغلب در نظر گرفته vybromom ایده آل است، اما برای این بیماران با غلظت IgA-نفروپاتی و فاصله کانونی پیوند سگمنتال گلومرولو می افتد، و بعد از یک عملیات پیوند کلیه دوباره مشکلات با کلیه وجود دارد. برخی از بیماران بعد از عمل جراحی درد و رنج موفق از نارسایی کلیه بین.

سلول های بنیادی:

سلول های بنیادی متفاوت از دیالیز و کلیه پیوند است، آن دارو اروپا و چین متصل می شود. پزشکی Pretrapaty اروپا گرفته شده برای کاهش علائم و عوارض، و آسیب دیده را ترمیم سلول ها و بافت طب چینی گیاهی، بهبود عملکرد کلیه است. هر دو با هم پزشکی برای بهبود وضعیت کلیه ها.

HPN- این مرحله ترمینال از بیماری مزمن کلیه و آن را به منظور جلب پیشرفت نارسایی مزمن کلیه دشوار است. و پس از آن بسیار مهم برای جلوگیری از نارسایی مزمن کلیه است.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: