به عنوان بیماران CKD کمک می کند تا به بهبود عملکرد طبیعی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیماران CKD کمک می کند تا به بهبود عملکرد طبیعی کلیهبه عنوان بیماران CKD کمک می کند تا به بهبود عملکرد طبیعی کلیه

کلیه اندام های حیاتی در بدن انسان هستند، آن نیاز به پشتیبانی از ویژگی های بسیاری از زندگی ما است. اگر آن آسیب دیده است، یک فرد می تواند یک زندگی عادی را نداشته باشند، به ارمغان می آورد بسیاری از درد. و به طور طبیعی کلیه ها آسیب دیده بازگرداند؟ پزشکان ما شما آنلاین کمک خواهد کرد.

نفرون واحد پایه کلیه است. اما خب، برخی از علائم و کلیه نفرون در زمان مشکل، سپس آن را می تواند عملکرد خود را به خوبی استفاده نمی کند. بنابراین، ما نیاز به بهبود عملکرد کلیه، افزایش عملکرد کلیه و یک کلیه سالم.

چگونه به بهبود عملکرد طبیعی کلیه ها در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

مشخص شده است که درمان غربی می تواند بیماری کلیوی در جوانه درمان نمی کنند. طب چینی می تواند سموم کلیه تنظیم، بازگرداندن عملکرد کلیه است. درمان poultices بسیار توصیه می شود. آن استفاده می کند بیماری های کلیوی پوست خارجی، کارشناسان ایجاد کرده اند درمان های جدید بیماری مزمن کلیه.

با روش اسمز معکوس، آن را به داروی مؤثر در کلیه بیمار را معرفی کند. در این روش درمانی دارای توابع زیر است:

پیشگیری از اختلال کلیوی است. Osmotherapy پزشکی دارویی میکرو چینی است که با تاخیر خون شاهرگ، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی. پس از داروهای موثر ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می توانند از انتشار سایتوکاین های التهابی جلوگیری و پاک کردن مواد مضر در کلیه است. بنابراین، آن را بلافاصله و به طور موثر می تواند به جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه است.

اختلالات متابولیک بهبود B و به تعمیر تابع سلول های کلیه های آسیب دیده با ارائه یک محیط هوازی. از آنجا که ایسکمی کلیوی و هیپوکسی از علل عمده فیبروز کلیوی است. در کلیه خون و اکسیژن کافی است برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. ما شما را با مشاوره حرفه ای تماس بگیرید.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: CKD,بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: