چگونه به منظور بهبود پیش آگهی سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی سندرم نفروتیکچگونه به منظور بهبود پیش آگهی سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یک بیماری خاص از کلیه است. آن را در پروتئینوری، ادم، کاهش آلبومین، چربی خون آشکار می شود. پیش آگهی سندرم نفروتیک وابسته به عوامل مختلف است.

غذا خوردن سالم

به یک معنا، یک رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از بدتر شدن سندرم نفروتیک نقش بسیار مهمی ایفا می کند. یک رژیم غذایی سالم شامل غذاهای کم چرب، غذاهای کم پروتئین و غذاهای کم نمک. به منظور جلوگیری از نشانه ای از ادم در رژیم غذایی کم نمک محتوای حمایت می کنند. بیماران همچنین باید مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات تازه می خورید، اما سعی کنید برای جلوگیری از برخی از میوه های بالا پتاسیم است. برای بیماران مبتلا به ادم شدید، بیمار باید سعی کنید به محدود کردن میزان آب آشامیدنی. علاوه بر این، بیماران نیز باید از مصرف الکل اجتناب کنند.

عوارض مانیتور

بیماران باید توجه بیشتری به برخی از عوارض جدی است که ناشی از از دست دادن پروتئین طبیعی در خون پرداخت. عوارض سندرم نفروتیک عبارتند از:

عفونت.

این پروتئین ها می تواند به عنوان آنتی بادی در بدن نقش محافظتی در بدن بازی می کنند. بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به برخی از چند علائم عفونت، مانند گلو سرماخوردگی و تب و درد پرداخت.

لخته شدن خون.

در اغلب موارد، آنها در یک ورید پا لخته شدن خون ظاهر می شود، و می تواند به ریه ها برود و باعث درد قفسه سینه، اشکال در تنفس.

اگر این عوارض به خوبی کنترل شده نیست، سندرم نفروتیک می تواند به نارسایی کلیه منجر شود.

درمان TCM

برای بهبود عملکرد کلیه ها از مهم ترین اقدام برای بهبود پیش آگهی سندرم نفروتیک است. چرا که تنها کلیه ها به درستی کار نکند. بیماران ممکن است یک شیوه زندگی سالم زندگی می کنند. بیمارستان ما دارای یک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گشاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی در کلیه ها، ضد التهاب، ضد انعقاد، و به طور قابل توجهی بهبود عملکرد کلیه ها. تابع تنها کلیوی بهبود یافته است، به منظور بهبود پیش آگهی سندرم نفروتیک در اصل، گسترش زندگی از بیمار است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,پیش بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: