آن را می توانید گوجه فرنگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

آن را می توانید گوجه فرنگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیویآن را می توانید گوجه فرنگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

گوجه فرنگی دارای طعم منحصر به فرد و تغذیه غنی، مردم در سراسر جهان عشق را به خوردن گوجه فرنگی، اما نه همه مردم می توانند این غذای مغذی خوشمزه خوردن. به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها باید به شدت کنترل رژیم غذایی، این بدان معنی است که آنها خواهد شد بسیاری از عطر و طعم از دست ندهید.

بنابراین بیماران نارسایی کلیوی که آیا به خوردن گوجه فرنگی؟

گوجه فرنگی حاوی مواد تشکیل دهنده منحصر به فرد: لیکوپن، که دارای ویژگی های زیر، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند از آن بهره مند شوند.

نخست، ضد پیری: لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است. مکمل های لیکوپن برای بدن انسان، شما می توانید کمک به بدن در برابر بیماری های افزایش سن تخریب مختلف با توجه به رادیکال های آزاد.

دوم، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی:

اثرات تخریب به دلیل رادیکال های آزاد، یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی عروقی. در بسیاری از مراکز تحقیقات پزشکی در اروپا انجام آزمایشات بالینی نشان داده است که لیکوپن به طور موثر می تواند به کاهش و پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی، به لطف فعالیت آنتی اکسیدانی قدرتمند آن است.

ثالثا، ضد سرطان:

لیکوپن به طور موثر می تواند بدن را از رادیکال های آزاد را حذف و جلوگیری از آسیب و تعمیر سلول ها، مهار اکسیداسیون DNA و در نتیجه کاهش بروز سرطان است. لیکوپن نیز نقش مهمی در تنظیم رشد سلول ها و دیگر بیوشیمیایی ایفا می کند. بنابراین بیماران نارسایی کلیوی می تواند گوجه فرنگی بخورند، اما توجه، بیماران باید سعی کنید به محدود کردن مصرف گوجه فرنگی، بخصوص در بیماران با هیپرکالمی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,رژیم غذایی,گوجه فرنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: