استفاده موثر از طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

استفاده موثر از طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مزمن کلیهاستفاده موثر از طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مزمن کلیه

 در 11٪ از آمریکایی ها از بیماری مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند. بسیاری از مردم بی اطلاع بودند که هستند، دلیل است که معمولا هیچ علائم فیزیکی تا کلیه ها کار نمی وجود دارد. آنلاین با دکتر خود مشورت برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت رایگان.

علائم اصلی بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه در حال کاهش است در طول زمان، کاهش در عملکرد کلیه ممکن است به نارسایی کلیوی تحت همودیالیز و پیوند کلیه منجر به حفظ زندگی است. تشخیص زود هنگام می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری مزمن کلیه به نارسایی کلیه است.

علل اصلی بیماری مزمن کلیه، دیابت و فشار خون بالا، در حدود دو سوم از موارد بیماری مزمن کلیه هستند. دلایل دیگر عبارتند از: گلومرولونفریت که باعث التهاب و آسیب به کلیه ها. ؛ بیماریهای ارثی، مانند نقص بیماری کلیه پلی کیستیک و تولد. بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس.

و موانع، مانند سنگ کلیه و یا تومور، عفونت های مکرر دستگاه ادراری.

کلیه های سالم تمیز کردن خون با از بین بردن بیش از حد مایع، مواد زائد و سموم. آنها همچنین کمک به تنظیم فشار خون، هورمون ها، سلول های خونی و به حفظ استخوان های قوی. با توسعه بیماری مزمن کلیه، کلیه توانایی خود را نگه می دارد که بدن را سالم از دست بدهند. کاهش عملکرد کلیه، و باعث می شود که زباله های مایع و مواد سمی در خون می شود. عوارض دیگر مانند فشار خون بالا، کم خونی و استخوان های ضعیف می تواند رخ دهد. این عوارض می تواند به آرامی در طی یک دوره زمانی طولانی رخ می دهد.

در اینجا پنج مرحله از بیماری مزمن کلیه هستند. دکتر شما میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) برای تعیین در چه مرحله از وضعیت خود استفاده کنید.
 

مراحل طبقه بندی GFR CKD
تعیین سطح GFR (میلی لیتر / دقیقه / 1.73 m2) در
1 بالا و یا بهینه> 90
با 2 کمی کاهش 60-89
3A کاهش متوسط ​​45-59
با 3B کاهش قابل توجهی 30-44
با 4 به شدت کاهش 15-29
با بیماری کلیوی مرحله 5 <15

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به طور موثر کاهش درد و رنج بیماران و کمک به آنها را به تدریج بهبود است. این ممکن است به عروق خونی، ضد التهاب، ضد یخ، تخریب ماتریکس خارج سلولی را، مسدود کردن منطقه از اختلال کلیوی است. بهبود بیماری مزمن کلیه. به عنوان مثال، در میان بسیاری از مراحل، مانند یک حمام پا، حمام پزشکی. این می تواند علائم را کاهش دهد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.
 

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: